Nieuw orderverwerkingssysteem voor OLC – onderbreking orderproces 27 februari tot 2 maart
Het huidige orderverwerkingssysteem van Opitrade Logistiek Centrum wordt op 28 februari vernieuwd. De implementatie van het nieuwe systeem brengt helaas ook enkele dagen oponthoud van het orderproces met zich mee.
Wat betekent dit voor uw orders?
- Het orderproces wordt van donderdag 27 februari tot en met zondag 1 maart volledig stopgezet om het nieuwe systeem te kunnen implementeren.
- U kunt in deze periode wel gewoon orders via Optitrade online plaatsen, deze orders worden echter niet verwerkt in het orderproces, maar ‘on hold’ gezet.
- Vanaf maandag 2 maart wordt het orderproces in het nieuwe systeem opgestart en dan worden alle ‘on hold’ orders ook verwerkt.
- Dit geheel betekent een vertraging van minimaal 2 werkdagen tot maximaal 5 werkdagen op alle orders (afhankelijk wel/niet voorraadlens) die geplaatst zijn in bovengenoemde periode.
OLC zal haar uiterste best doen om te zorgen dat u zo min mogelijk last ondervindt van de overgang.
Heeft u vragen? Neemt u dan s.v.p. contact op met
Customer Service van OLC via 023 – 5232 800. Ze staan u graag te woord!