Hoe kan Signia u helpen uw klant op afstand te helpen?
Vanwege de Corona crisis die de wereld de laatste weken hard heeft getroffen, wordt er veel van uw aanpassingsvermogen gevraagd. Velen van u hebben moeten besluiten de winkel te sluiten of alleen klanten te ontvangen voor spoedgevallen.
Ondersteuning op afstand is op dit moment de meest veilige manier om uw bestaande klanten ondersteuning te bieden bij het aanpassen van hoortoestellen. Omdat voor velen van u TeleCare een nieuw programma is, nodigt Signia u graag uit om op woensdag 8 april van 12.30 uur tot 13.30 uur Signia’s TeleCare webinar bij te wonen. Tijdens deze webinar doorlopen zij samen met u stap voor stap de mogelijkheden met TeleCare en behandelen ze de volgende thema’s:
- Snel en gemakkelijk door TeleCare
- Wat doet u in het TeleCare portaal, wat doet u in Connexx en wat kan uw klant in de app?
- Tips en tricks TeleCare
- Hoe activeert u een bestaande Signia hoortoestel drager voor TeleCare?
Natuurlijk maken de TeleCare specialisten van Sivantos van dit moment gebruik om al uw overige TeleCare vragen te beantwoorden. Deze kunt u tijdens de webinar stellen of van tevoren sturen naar benjamin.den_heijer@sivantos.com
U kunt zich inschrijven voor de TeleCare webinar door op deze link te klikken.
U ontvangt de ochtend van 8 april de inloggegevens voor de webinar. Geef bij inschrijving dus het e-mail adres op waar u op deze dag toegang toe heeft.
Persoonlijke TeleCare tour
Wilt u al voor 8 april aan de slag met TeleCare, maar heeft u nog vragen of wilt u voor uw onderneming een één op één sessie met één van de TeleCare specialisten van Sivantos plannen? Schijf u dan via deze link in voor een privé sessie.