Rodenstock My Way collectie
Als eerbetoon aan Frank Sinatra en zijn epische stijl bracht Rodenstock eind vorig jaar het legendarische “Senator” montuur terug in een gelimiteerde collectie. De collectie is vernoemd naar één van Franks grootste hits, My Way. Zo’n 85 partners van Rodenstock zijn actief met deze My Way-collectie aan de slag gegaan.
Om zowel bestaande als nieuwe klanten van Rodenstock te activeren en verleiden bedacht Rodenstock een stijlvolle My Way-campagne voor de hele customer journey. Vaak worden een collectie en daarbij behorende marketingcampagne aangekondigd, maar zien ze nooit het resultaat ervan. Omdat ze trots zijn op de samenwerking met hun partners en de marketingcampagnes die ze aanbieden, ziet u hier een kleine impressie.
Van der Ham Optometristen, Oud Beijerland
Dennis Smit
“De samenwerking met Rodenstock is in één woord geweldig. Rodenstock is voor ons niet alleen glasleverancier, maar vooral een partner. Dit partnership zorgt altijd voor nieuwe ideeën en vooral voor heel veel energie. Samen met Rodenstock hebben we zelfs in deze moeilijke tijd leuke dingen ondernomen. De lijntjes binnen Rodenstock zijn kort, waardoor een idee snel een concreet plan wordt. De My Way-campagne is één van de vele voorbeelden. We love it.”
Daan’s Optiek, Bergschenhoek
Daan Seitz
“Onze accountmanager Richard schiet regelmatig even binnen. Dit keer met een krant over Frank Sinatra onder zijn arm. Hoe leuk zou het zijn om deze krant groot in de etalage te plaatsen? Het is een echte etalagemagneet. Veel mensen blijven staan om het te lezen. Ouderen krijgen een glimlach en het beeld spreekt ook de jeugd enorm aan.”
Ellerman Optiek, Almere
Femke van der Bijl
“Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Rodenstock. Sinds ruim een jaar is Sharonne onze accountmanager, met haar hebben we inmiddels een goede band opgebouwd. We worden regelmatig verrast met leuke, nieuwe collecties en daarbij behorende campagnes. Voor de
My Way-campagne hebben wij een mega grote one way vision raamsticker laten ontwerpen. Dit is met recht een “eyecatcher!” Wanneer klanten binnenlopen, is dit vaak direct een aanknopingspunt om een gesprek te beginnen.”
Bastiaans Optiek, Rotterdam
Frank Heusdens
“In een grote stad als Rotterdam moet je veel uit de kast halen om de aandacht van de consument te trekken. Gelukkig biedt Rodenstock veel opvallende en creatieve tools om dit te realiseren. Dankzij onze accountmanager Richard Tap en Frank Sinatra hebben wij nu een superaantrekkelijke vintage Rodenstock etalage. Wij zijn erg blij met het resultaat!”
Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze My Way-campagne of over samenwerken met Rodenstock? Neemt u dan contact op met één van de Accountmanagers Eyewear of de collega’s van de afdeling Sales Support van Rodenstock via 050-5441599.