Pam Verhoofstad ontwikkelt Optitrade Retail Marketing
In de rol van Business Development Manager ontwikkelt Pam Verhoofstad Optitrade Retail Marketing. Haar missie is merken dichter bij de consument te brengen in samenwerking met leveranciers in optiek en audiologie.
Binnen het grote netwerk aan zelfstandige opticiens en audiciens van Optitrade is haar doel marketingmiddelen te ontwikkelen met de focus op strategische groei van de leveranciers.
Optitrade Retail Marketing is het resultaat van meer dan 10 jaar consumentenervaring, technische know-how en ruim 40 jaar ervaring met bijna 600 retailers.
Samen met de leveranciers gaat Optitrade Retail Marketing, een joint-venture binnen Optitrade, bouwen aan succesvolle landelijke campagnes (zoals de Oogmeetweken) en lokale merk campagnes. De campagnes worden ontwikkeld in samenwerking met merkpartners voor waardevolle retail traffic generatie.
Plan een afspraak
Benieuwd geworden wat dit voor het merk kan betekenen? Kijk samen met Pam naar de mogelijkheden en maak vandaag nog een afspraak. Vrijdag en zaterdag is Pam ook op de Silmo te vinden. Bel haar op +31 06-12053606.