HOC bestaat dit jaar 40 jaar!
Al 40 jaar biedt HOC verschillende assortimenten waarmee de opticien het juiste aanbod heeft voor de consument. Daarnaast bieden zij ook flexibele oplossingen voor uw instore experience en instrumenten voor een optimale workflow & customer journey. Door middel van het creëren van toegevoegde waarde en groei bouwen zij samen met u aan uw onderscheidend vermogen en uw positie als local hero. Met Nikon hebben zij daarin een schitterend merk dat u ondersteund.
Met Nikon heeft u de voordelen van een sterk merk in uw winkel!
Dit najaar gaat HOC nog een stap verder in het Nikon partnerschap. Na de lancering van het Nikon Partner programma begin dit jaar en de opvallende Nikon consumentencampagne in combinatie met de kraslotencampagne, geven we dit najaar een extra boost aan de naamsbekendheid van Nikon brillenglazen in samenwerking met de Nikon partners. Dit doen ze door middel van lokale ondersteuning met abri’s, snelweg reclame en Facebook ondersteuning.
Het 1e Nikon Partner event vindt plaats op 15 november in het Eye Film museum te Amsterdam
Om het partnerschap en de Nikon community verder te laten groeien organiseert HOC, exclusief voor Nikon partners, op 15 november het 1e Nikon Partner event. Dit zal plaatsvinden op de prachtige locatie van het Eye filmmuseum in Amsterdam. Alles draait in het Eye om zien en gezien worden en zodoende is deze locatie perfect om het te hebben over innovatieve producten, de marketingstrategieën en materialen voor 2022 en de toegevoegde waarde van Nikon in de winkel.
Wilt u meer te weten over de voordelen van het merk Nikon in uw winkel? Contacteer vrijblijvend uw HOC vertegenwoordiger.