Menrad the Vision – nieuw serviceplatform

Menrad the Vision staat al meer dan 125 jaar voor Design, Kwaliteit en Betrouwbaarheid.

De afgelopen jaren heeft het team van Menrad eens te meer doen realiseren hoe belangrijk deze kernwaarden zijn. In hun steeds verdergaande zoektocht naar kwaliteit en service optimalisering voor hun relaties zijn zij verheugd dat ze nu het nieuwe serviceplatform “my.menrad.nl” kunnen aankondigen!!

Een “State of the Art” platform waar u 24/7 alle gewenste informatie kunt vinden. Of het nu gaat om B2B bestellingen van monturen, zonnebrillen en/of onderdelen, het inzien van facturen en crediteringen, track & trace v.w.b. de bestellingen of het indienen van een garantie verzoek, dit alles is mogelijk met een paar muisklikken.

Gedurende het jaar zullen er steeds meer features aan het service platform worden toegevoegd, denk hierbij aan Social Media content, het direct downloaden van de meest recente visuals en films uit het merkenportfolio van Menrad, enz.

Met dit nieuwe service platform laat Menrad the Vision zien dat het zich continue ontwikkeld om het service niveau naar hun klanten toe, zo optimaal mogelijk te houden en te voldoen aan alle wensen die er zijn in de huidige, dynamische branche.

Binnenkort zal uw Menrad Accountmanager tijdens zijn / haar bezoek alles over het nieuwe service platform vertellen. Uiteraard zijn zij dan benieuwd naar uw bevindingen en eventuele input.

Heeft u nog geen inlog code, laat het Menrad weten via: verkoop@menrad.nl.

Ondertussen wensen zij u goede zaken toe!!

Team Menrad Nederland B.V.