Bekijk alle ins en outs van de Oogmeetweken!

Goed nieuws! Na het grote succes van vorig jaar organiseert Optitrade in 2022 weer een editie van de Oogmeetweken.

Van 29 augustus t/m 1 oktober 2022 staan zelfstandige opticiens volop in de aandacht via een aansprekende nationale campagne.

Ook u als leverancier kunt hier uw voordeel mee doen en wij informeren u graag over de mogelijkheden om deel te nemen aan de Oogmeetweken 2022.

Net als vorig jaar hebben we diverse pakketten met communicatiemiddelen samengesteld.

Blond Amsterdam

De samenwerking die we in 2021 aangingen met Blond Amsterdam bleek een doorslaand succes en daarom hebben wij de eigenaressen van dit vrolijke merk gevraagd een splinternieuw ontwerp te maken gemaakt voor de Oogmeetweken 2022.

Dit jaar krijgen consumenten bij aankoop van een complete bril in de campagneperiode een limited edition Blond Amsterdam Giftset met een bord, kommetje en mok, verpakt in een bijpassende tas. Een bijzonder leuke eyecatcher waarmee de opticiens hun klanten een extra aankoopstimulans kunnen geven

Hoe kunt u als leverancier een rol spelen in deze campagne?

In de communicatiemiddelen die voor de Oogmeetweken 2022 zijn ontwikkeld, is volop ruimte voor uw eigen content. We hebben diverse DM’s en eDM’s en u kiest als leverancier zelf welke content u voor deze campagne aan de opticiens beschikbaar stelt.

De opticien kiest vervolgens de leveranciers met wie hij/zij de communicatie gaat invullen.

Beeld: Oogmeetweken 2021

Facts & figures 2021

Vorig jaar namen zo’n 80 opticiens deel aan de Oogmeetweken. We verzonden 97.000 DM’s, 150.000 e-mails en voerden talloze offline en online acties uit om deze campagne landelijk aandacht te geven.

U als leverancier kunt uw zelfstandige opticiens ondersteunen door deel te nemen aan deze campagne. Bovendien is dit voor u een mooie gelegenheid om uw merken/producten extra onder de aandacht te brengen bij zowel de consument als de opticien. Kortom: een klassieke win-winsituatie!

Belangrijke data:

Deadline aanleveren leverancierscontent:
1 juni 2022

  • Sfeerbeeld hoge resolutie
  • Logo
  • Titel + Tekst van aanbod: 180 tekens
  • Call to action: 40 tekens

Oogmeetweken 2022:
29 augustus t/m 1 oktober 2022
Matdatum DM 2-3 september 2022

Reserveer uw plek in deze campagne

Wilt u als leverancier deelnemen aan de Oogmeetweken 2022 of meer informatie ontvangen? Bel Bas of Pam of laat het ons weten door een mail te sturen naar retailmarketing@optitrade.nl.