Nieuwe Counseling Tool: Hoe neemt u uw klant mee met de beslissing voor de juiste oplossing?

Uit onderzoek van EuroTrak blijkt dat audiciens hun klanten actief moeten betrekken bij de keuze van een hoortoestel. Een actieve samenwerking tussen de audicien en klant zorgt voor een beter resultaat. Hoortoestelgebruikers die een keuzevrijheid hadden gaven aan dat het meest tevreden zijn met hun hoortoestel.

Een tool die perfect inspeelt op die keuzemogelijkheden is de vernieuwde Counseling Tool van Optitrade. Een handig overzicht waarmee de audicien gemakkelijk het gesprek kan aangaan over de wensen van de klant en welk hoortoestel daar het beste bij past.

Op de Audiologie Marathon was er al een klein voorproefje gegeven en hierbij delen we graag de vernieuwde Counseling Tool. Op dit moment zijn we de laatste fine tuning aan het doen en daarbij is uw input van harte welkom. Deze versie is zowel op papier samen met de klant in te vullen of op een digitaal scherm. En natuurlijk is het mogelijk de tool te personaliseren met uw logo en huisstijl.

Bekijk hier de nieuwe conceptversie van de Counseling Tool. 

Deze vernieuwde counseling tool kan u en uw collega’s helpen bij het gesprek samen met uw klant.

Voor meer informatie neemt u contact op met Silvia Boender, s.boender@optitrade.nl, +31(0)682288482