PROGRAMMA GAIN-EVENT
Heeft u zich al aangemeld voor het GAIN-event voor hoorzorgprofessionals op maandag 26
september? De locatie in Zoetermeer is bijna vol, dus claim snel uw plek.
Het programma:
15.30 UUR ONTVANGST – In Zoetermeer
16.00 UUR START PROGRAMMA – Online en in Zoetermeer
COMPLETE HOORZORG IN KAART
Presentatie Hoorkaart en opvallende resultaten uit het EuroTrak-onderzoek.
KLANTREIS: BEWUSTZIJN EN GEDRAG
Gastspreker Frans Reichardt, ook bekend als ’de Klantenluisteraar’ (en bovendien ervaringsdeskundige in de hoorbranche en als slechthorende), inspireert en motiveert te luisteren naar de stem van de cliënt en tegelijkertijd toch niet klakkeloos te doen wat de cliënt zegt. Met humor en middels storytelling neemt hij je mee langs de hele customer journey. Frans zal eerst ingaan op het brein en het gedrag van onze cliënten. Hoe werkt het brein? Hoe zit het met waarden, overtuigingen, (voor)oordelen, angst, schaamte en sociale impact?
Het gedrag van cliënten kan soms irrationeel zijn terwijl klantvoorkeuren weer voorspelbaar zijn. Hoe zit dat precies? En waarom jokken cliënten wel eens? Verder zal Frans ingaan op wat cliënten stimuleert en remt in hun gedrag en hoe je cliënten in beweging krijgt.
4 X ONTWIKKELING EN INNOVATIE
In vier korte presentaties verrijken we je kennis over gehoorbescherming, hoorhulpmiddelen, hoortoestellen en gehoorverbetering. Wat zijn de bijzondere ontwikkelingen momenteel in de hoorbranche? Waar zijn fabrikanten nu mee bezig voor de toekomst? Hoe passen we bekende oplossingen op een andere manier toe binnen de hoorzorg? Wat laat onderzoek ons zien en hoe spelen we met AI in op de behoefte van de markt? Diverse GAIN-leden geven je een kijkje achter de schermen.
KLANTREIS: BELEVING EN BEHOUD
Frans Reichardt gaat in op wat de beleving van cliënten bepaalt. Een klantvriendelijk bedrijf of praktijk is niet voldoende. Hij legt factoren voor die bepalen of je cliënt je klantvriendelijk vindt (of niet). We stoppen met ‘verkopen’, gaan luisteren naar de cliënt en doen zeker niet klakkeloos wat hij wil. Maar hoe weet je dan wat cliënten wel willen? Hoe weet je wat je moet doen? We gaan
denken en doen in klantreizen en contactmomenten. We willen ervoor zorgend dat we relevant en in contact blijven (nazorg/onderhoud). We gaan op weg naar onverwoestbare relaties met cliënten.
18.30 – 19.30 UUR NETWERKBORREL
In Zoetermeer
*Aanmelden kan tot uiterlijk 21 september.
Het event vindt plaats in het auditorium van FME: Zilverstraat 69 te Zoetermeer. U kunt gratis parkeren in de parkeergarage van FME.
Online deelnemers ontvangen voorafgaand aan het GAIN-event de inloggegevens en een link naar het online platform waarop het evenement is bij te wonen.
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan het GAIN-event en StAr-punten zijn aangevraagd.