Design Eyewear Group breidt haar portfolio uit met twee extra merken in de Benelux
Sinds de merken INFACE en NIFTIES in 2016 werden gekocht en toegevoegd aan Design Eyewear Group, hebben ze allebei wereldwijd een aanzienlijke groei doorgemaakt.
Na jaren van goede samenwerking en dito resultaten met Brilmode by Osinga, is het nu tijd voor Design Eyewear Group om de algemene commerciële opzet te stroomlijnen voor alle merken wereldwijd. Het lokale verkoopteam van Design Eyewear Group, dat vandaag de dag de andere merken van het bedrijf bedient, zal nu ook INFACE en NIFTIES vertegenwoordigen. Daarmee is de directe verkoopbenadering ook in de Benelux compleet, met een uitgebalanceerd portfolio dat eveneens Face A Face, ProDesign, WOOW, Kilsgaard, Alium en William Morris London omvat.
Dankzij deze nieuwe opzet kunnen klanten van Design Eyewear Group ten volle profiteren van de voordelen, verkoopvoorwaarden en diensten met betrekking tot de Ambassador- en loyaliteitsprogramma’s van de groep.
“Onze vertegenwoordigers kijken ernaar uit om bestaande en nieuwe klanten in de Benelux te blijven bedienen met onze aantrekkelijke portfolio: een one-stop-shop, waar ze toegang hebben tot verschillende merken die diverse consumentenprofielen en prijssegmenten omvatten,” Lars Flyvholm, CEO van Design Eyewear Group.
Design Eyewear Group / Nederland
Ga voor meer informatie naar: www.designeyeweargroup.com of neem contact op met de klantenservice, tel.: +31 (0)79 59 38 770 / info.nl@designeyeweargroup.com