GOED HOOR-weken 2024
Het gevoel van de campagne
Ruim voor de zomer presenteren we de vernieuwde en verbeterde GOED HOOR-campagne met nog meer keuze. Dit jaar is de campagne opgedeeld in twee boodschappen die elk een specifieke klantgroep met bijbehorende behoeften aanspreken.
Voor jouw klanten – In deze variant onderstreep je het belang van een goed afgesteld gehoorapparaat. Als extra verleiding kun je klanten die reageren belonen met een unieke Marie-Stella-Maris Giftset.
Voor nieuwe klanten – In deze variant verleid je potentiële klanten om gratis hun gehoor te laten testen. Als extraatje kun je na de hoortest een Bucketlist boeken cadeau geven.
De sponsoring van audicienleveranciers is ook dit jaar weer ten minste € 500,-. Zo blijft die extra aandacht mooi betaalbaar.
Middelen
Bestaande klanten pakket | Prospect pakket | Huis-aan-huis pakket
Verschillende instapmodellen
Voor deze campagne zijn er verschillende pakketen ontwikkeld die aangevuld kunnen worden met additionele middelen mocht hier interesse in zijn. Je kunt al instappen met een basispakket waarbij je maar liefst 20 incentives ontvangt. Onze marketingconsultants van Jill Marketing of Loyalty Lab staan voor een gepersonaliseerd advies klaar.
Hoe we de consument verleiden
Dit jaar in een ander jasje!
Als ondernemer heb je de keuze uit drie verschillende campagne beelden, zodat deze aansluit bij je winkel en zodat de juiste doelgroep aangesproken wordt. Daarnaast wordt er voor de bestaande klanten ook een andere actie gecommuniceerd dan de prospects.
Uitgangspunt
Attenderen op uw aanbod en stimuleren van verkeer naar jouw winkel.
Doelgroep
Bestaande klanten en prospects (wij vinden look-a-likes in jouw gebied).
Consumenten die al een hoorapparaat hebben of er aan toe zijn.
Extra cadeau
Bestaande klanten ontvangen een Bucketlist-boek cadeau,
Prospect ontvangen een set Marie-Stella-Maris
Schrijf je je in voor het klantpakket, dan ontvang je Marie-Stella-Marispakketten om weg te geven. Kies je voor het prospect pakket dan ontvang je 40 Bucketlist boeken