Zo’n Zin campagne gaat starten!
Vanaf volgende week start de Zo’n Zin campagne bij maar liefst meer dan 60 winkels. Het doel van deze campagne is om meer winkelverkeer naar de deelnemende opticiens te krijgen. Dit wordt gedaan met innovatie middelen waaronder o.a. een eDM en DM met een mobiele voucher. Met de vouchers kunnen consumenten een incentive ophalen bij de opticiens die meedoen met de campagne, wanneer ze een bril en/of lenzenset kopen. Deze campagne wordt ook nationaal gecomuniceerd via o.a. Linda, VOGUE, Flair en Libelle.
Dank aan alle Zo’n Zin leveranciers!
Dank aan alle leveranciers die bijdragen aan het succes van deze landelijke campagne ter ondersteuning van zelfstandig retail voor een boost in de omzet. Veel voorjaarssucces voor jullie: ZEISS, Essilor, Hoya, HollandOpticalCompany, Alcon, CooperVision Specialty EyeCare, Bausch & Lomb, Marcolin, Bellinger, Eschenbach, Bobo’s Eyewear, Luxottica en Kering.
Meer lezen over de Zo’n Zin campagne?
Kijk op: www.optitrade.nl/zonzin