Brilonline.com levert digitale paskamers

Brilonline.com is sinds 2009 actief met het aanbieden van digitale paskamers voor uitsluitend zelfstandige opticiens. Via deze paskamer kunnen consumenten op internet digitaal brillen passen. Middels onze overeenkomst met Brilonline willen we de slagkracht van de zelfstandige opticiens op het internet verstevigen.

Uit onderzoek blijkt dat de consument internet steeds meer betrekt bij een aankooporiëntatie. Daarom mag u als opticien niet ontbreken op internet. Met een digitale paskamer optimaliseert u het klantgerichte aanbod op uw eigen website.

Hoe werkt Brilonline.com?
Met een paskamer van Brilonline kunt u via internet 24 uur per dag een omvangrijke collectie monturen bij uw klanten thuisbrengen. Zij kunnen via hun computer of iPad brillen passen met behulp van een digitale foto of webcam. De online collectie bevat monturen van vele vooraanstaande merken. Monturen die in de digitale paskamer worden aangeboden, kunt u stuk voor stuk leveren zonder ze vooraf te moeten inkopen. Brilonline heeft hiervoor speciale afspraken gemaakt met de leveranciers. Na een online reservering van een klant stuurt Brilonline het montuur gratis naar u, zodat de klant de bril live bij u in de winkel kan passen. Hiervoor kan hij/zij online een afspraak met u maken. Niet verkochte brillen worden gratis door Brilonline bij u opgehaald. U heeft hier dus geen omkijken naar.

Natuurlijk blijft uw specialistische rol als zelfstandige opticien noodzakelijk voor het feilloos leveren van de online gepaste bril. De brillen worden dus NIET direct online verkocht aan consumenten. Dit gebeurt uitsluitend via persoonlijk contact in de winkel. Tegen de gebruikelijke marges en via de verzamelfactuur van Optitrade. U blijft voor uw klant dan ook de spil.

Meer informatie?
Neem dan contact op met Optitrade Retailgroep via +31 (0)30 634 31 32 of info@optitrade.nl. Of neem contact op met Brilonline.com via T.  +31 (0) 53-436 22 44 of info@brilonline.com.