Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Wij zoeken een nieuwe financiële medewerker
/Houd jij van overzicht en duik jij graag in de cijfers? Lees dan snel verder! Ter ondersteuning van onze financiële afdeling zijn wij op zoek naar een ervaren financiële medewerker. Welke functie-eisen wij vragen? – Je hebt HBO werk- en denkniveau; – Je kunt boekhouden; – Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring in een […]
Vertraging levering contactlenzen en vloeistoffen
/Deze zomer lieten diverse mediakanalen en leveranciers u al weten dat er uitdagingen zijn bij het leveren van contactlenzen en vloeistoffen. Het tekort aan grondstoffen, de oorlog in Oekraïne en specifieke omstandigheden bij leveranciers zorgen ervoor dat de levertijden langer zijn dan normaal. Het is een uitdaging waarmee alle leveranciers worden geconfronteerd en bij specifieke […]
Nieuw logo en brand identity voor Morel
/Met trots meldt Morel de nieuwe weder-geboorte van hun merk. Ze hebben een nieuwe visie en strategie. Het nieuwe logo, campagnebeelden, video’s, merchandising materiaal en meer is te downloaden op het Mymorel platform. Morel vraagt al hun klanten om het oude materiaal te verwijderen aan iedereen die hier nog gebruik van maakt. Lees hier meer […]
Molenaar NSF100 Championship en NOIZEZZ bundelen krachten in campagne voor gehoorbescherming
/NOIZEZZ, de fabrikant van gehoorbeschermers, oorstukjes en specials uit Hoofddorp en het Molenaar NSF100 Championship sluiten een partnerschap om aandacht te vragen voor de gevaren van gehoorbeschadiging. Als begeleider van jonge kinderen in de motorsport, weten ze bij de Molenaar NSF100 Cup hoe belangrijk het is dat de jeugd zo vroeg mogelijk bewust wordt gemaakt […]
Silhouette – Met de blik op de toekomst gericht
/SILHOUETTE PAKT DE KLIMAATCRISIS AAN MET INITIATIEVEN OP HET VLAK VAN GROENE ENERGIE EN KOOLSTOFCOMPENSATIE De klimaatcrisis bedreigt het leven zoals we dat kennen. Sinds het begin van de industrialisatie is het klimaat snel veranderd. De planeet warmt op en dat veroorzaakt extreem weer op wereldschaal. Silhouette neemt zijn verantwoordelijkheid tegenover de planeet ernstig. Als […]
Seminaraanbod in Academy CooperVision Specialty EyeCare
/CooperVision Specialty EyeCare heeft mooi nieuws: er is nu ook een seminaraanbod in hun Academy. De volgende seminars, die tijdelijk gratis zijn, staan dit najaar nog voor oogzorgspecialisten op het programma: Wilt u meer weten over de DreamLite® nachtlenzen en ortho-k? Dan is DreamLite® Basis een geschikt seminar voor u. Klik hier voor meer informatie en […]
HOYA campagne najaar en winter
/HOYA biedt voor de komende periode weer een campagne waarin de onderscheidende kenmerken en het profiel van de opticien sterk worden benadrukt. In het 16 pagina’s tellende magazine wordt aandacht besteed aan o.a. oogzorg, mode, brillenglazen en zorgverzekeringen. En, als belonging voor de aanschaf van een bril, een mooie cadeauset met twee sympathieke brilpotjes. Planning, […]
Sony en WS Audiology zijn een samenwerkingsovereenkomst aangegaan in de Over-the-Counter Self-Fitting hoortoestellenmarkt
/Het eerste nieuwe product wordt gelanceerd in de Amerikaanse markt Sony Corporation (“Sony”) en WS Audiology Denmark A/S (“WSA”) zijn een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met als doel het gezamenlijk ontwikkelen en leveren van nieuwe producten en diensten in de over-the-counter (“OTC”) markt voor self-fitting hoortoestellen, te beginnen met de Verenigde Staten. Met deze samenwerking combineren Sony […]
Starkey: géén prijsverhogingen, wél veel nieuws en verbeteringen!
/Prijsstabiliteit ondanks onzekerheden in supply chain. Waar andere spelers en diverse toeleveranciers prijsverhogingen doorvoeren vanwege prijsstijgingen op het gebied van grondstoffen, transport en energie, heeft Starkey besloten om hoofdzakelijk intern optimalisaties door te voeren om kosten te besparen. Dit heeft geresulteerd in prijsstabiliteit op de lange termijn en garandeert ongewijzigde inkoopcondities voor audiciens in de […]
Phonak Lumity voor de vrije markt
/Het Phonak Lumity platform is nu leverbaar! Met deze nieuwe generatie toestellen in de vrije markt kunnen uw cliënten weer helemaal opgaan in gesprekken. Cliënten ervaren de evolutie in spraakverstaan aan den lijve. Als uw cliënten de wereld om hen heen weer duidelijk kunnen horen en verstaan, dan kan dat hun wereld verlichten. Hier komt […]