Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Ontvang uw Visit-notificaties direct op uw mobiele apparaat
/Heeft u een mobiele telefoon, tablet of smartwatch? Nu kunt u deze toevoegen aan uw Visit-systeem door middel van de nieuwe Bluetooth Mobiele telefoonzender van Bellman & Symfon. Installeer de Bellman Visit-app om uw Visit-notificaties direct op uw mobiele apparaat te ontvangen. Bovendien zullen uw Visit-ontvangers u alarmeren bij binnenkomende oproepen en berichten op uw […]
Extra omzet bij ieder verkocht hoortoestel
/De hoortoestellen van vandaag zijn hightech apparaten die helaas gevoelig kunnen zijn voor kleine defecten. Ook is het formaat van hoortoestel steeds kleiner geworden wat bijdraagt aan gehoorgemak, maar ook zorgt dat dragers het gehoortoestel sneller kunnen verliezen. Dit zijn ongemakken waar uw klant niet op zit te wachten. Wertgarantie zorgt ervoor dat uw klant […]
Unitron en Made For All (MFA) directe connectiviteit
/Unitron onderscheidt zich door de universele Bluetooth connectiviteit (MFA) in de hoortoestellendatabase. Direct streaming is de standaard geworden en heeft uiteraard de voorkeur, het direct streamen vanaf een geluidsdrager naar de hoortoestellen (en soms terug), zonder tussenkomst van een extra accessoire. Binnen de database bieden de Discover Next (DX) toestellen de MFA connectiviteit, zij het […]
Optiekcijfers voor het 1e kwartaal van 2022 laten een mooie ontwikkeling zien
/Het eerste kwartaal van 2022 is goed verlopen, waarbij de grootste categorie glas de hoogste stijging laat zien, de contactlenzenomzet bleef wat achter. De like-for-like omzet van glas is in het eerste kwartaal t.o.v. 2021 met 14,5% in omzet gestegen, maar in aantallen zagen we slechts een stijging van 1,3% (dat betekent opnieuw dat de […]
KNMV en NOIZEZZ werken samen in strijd tegen gehoorbeschadiging
/De Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging (KNMV) en NOIZEZZ, fabrikant van oorstukjes, gehoorbescherming en specials uit Hoofddorp, slaan de handen ineen om motorrijders te wijzen op het belang én de voordelen van gehoorbescherming bij het motorrijden. NOIZEZZ als pleitbezorger voor kwalitatief hoogwaardige gehoorbescherming, en KNMV als de belangenbehartiger voor motorrijdend Nederland vinden elkaar in de gemeenschappelijke […]
HOYA Faculty planning 2022
/Investeren in kennis loont. Zeker als het gaat om brillenglazen, het belangrijkste omzetbestandsdeel. Om deze reden biedt HOYA een breed aanbod aan trainingen. Deze worden gegeven in de HOYA Faculty in Amsterdam of op verzoek in de regio. Afhankelijk van het onderwerp zijn de trainers Karin de Jager (optometrist), Marleen Veldt (orthoptist) en Jules van […]
WERTGARANTIE & Optitrade | Hè?-Campagne Diner Cadeau
/WERTGARANTIE is fan van een goed gehoor en draagt dan ook graag haar steentje bij de ‘Hè-campagne’. U levert de goede service aan uw klant, wij zetten ú graag in het zonnetje door middel van een leuke actie! Hoe werkt het? Van 3 maart tot en met 16 april 2022 verloot WERTGARANTIE 3 Diner […]
GAIN EVENT- Save the date
/Vorig jaar nam GAIN u mee op reis naar de toekomst, hoe zou hoorzorg er over 30 jaar uitzien? Dit jaar staat de reis van de klant centraal. Ze streven naar een complete benadering van hoorzorg in de verschillende hoor-fases in iemands leven. De hoorzorgprofessional gaat hierin een steeds belangrijkere rol spelen. Op welke manieren […]
SightGlass Vision Joint Venture is Operationeel
/Initiatief van EssilorLuxottica en CooperCompanies versnelt commercialisering van innovatieve technologieën voor myopie management EssilorLuxottica en CooperCompanies zijn verheugd de afronding aan te kondigen van hun joint venture-overeenkomst voor SightGlass Vision. Deze samenwerking tussen twee wereldleiders op het gebied van oogzorg versnelt de commercialisering van nieuwe brillenglastechnologieën om het portfolio voor myopie management uit te breiden. […]
Moeiteloos horen. Deze keer doet Starkey het helemaal anders!
/Starkey borduurt voort op de zeer succesvolle Livio AI reeks maar doet het deze keer toch helemaal anders. Big data onderzoek is gebruikt om inzichtelijk te maken waar de werkelijke behoefte van de klant ligt. Eenvoud blijkt de sleutel tot succes en Evolv AI dé oplossing. Het is zover: Evolv AI is beschikbaar in de […]