Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
HOYA Faculty planning 2022
/Investeren in kennis loont. Zeker als het gaat om brillenglazen, het belangrijkste omzetbestandsdeel. Om deze reden biedt HOYA een breed aanbod aan trainingen. Deze worden gegeven in de HOYA Faculty in Amsterdam of op verzoek in de regio. Afhankelijk van het onderwerp zijn de trainers Karin de Jager (optometrist), Marleen Veldt (orthoptist) en Jules van […]
WERTGARANTIE & Optitrade | Hè?-Campagne Diner Cadeau
/WERTGARANTIE is fan van een goed gehoor en draagt dan ook graag haar steentje bij de ‘Hè-campagne’. U levert de goede service aan uw klant, wij zetten ú graag in het zonnetje door middel van een leuke actie! Hoe werkt het? Van 3 maart tot en met 16 april 2022 verloot WERTGARANTIE 3 Diner […]
GAIN EVENT- Save the date
/Vorig jaar nam GAIN u mee op reis naar de toekomst, hoe zou hoorzorg er over 30 jaar uitzien? Dit jaar staat de reis van de klant centraal. Ze streven naar een complete benadering van hoorzorg in de verschillende hoor-fases in iemands leven. De hoorzorgprofessional gaat hierin een steeds belangrijkere rol spelen. Op welke manieren […]
SightGlass Vision Joint Venture is Operationeel
/Initiatief van EssilorLuxottica en CooperCompanies versnelt commercialisering van innovatieve technologieën voor myopie management EssilorLuxottica en CooperCompanies zijn verheugd de afronding aan te kondigen van hun joint venture-overeenkomst voor SightGlass Vision. Deze samenwerking tussen twee wereldleiders op het gebied van oogzorg versnelt de commercialisering van nieuwe brillenglastechnologieën om het portfolio voor myopie management uit te breiden. […]
Moeiteloos horen. Deze keer doet Starkey het helemaal anders!
/Starkey borduurt voort op de zeer succesvolle Livio AI reeks maar doet het deze keer toch helemaal anders. Big data onderzoek is gebruikt om inzichtelijk te maken waar de werkelijke behoefte van de klant ligt. Eenvoud blijkt de sleutel tot succes en Evolv AI dé oplossing. Het is zover: Evolv AI is beschikbaar in de […]
Gain cijfers: een positieve verdeling
/Gain spreekt de verwachting uit dat er in 2022 zo’n 366.000 hoortoestellen zullen worden geleverd waarvan 72.000 in de private markt. Dit is een marktverwachting van 19,6 % verkoop in de vrije markt. Binnen Optitrade ligt het percentage vrije markt in de 1e 2 maanden van 2022 op 29,5% en in vergelijking met 2021 was […]
OLC stapt over op een nieuw systeem
/Op maandag 21 maart stapt OLC over op een nieuw Warehouse Management Systeem (WMS). Dit betekent een aanzienlijke verbetering in de accuratesse van de afhandeling en uitlevering van uw orders. Bovendien maakt het nieuwe WMS het mogelijk de communicatie richting u beter te stroomlijnen, zodat u altijd tijdig informatie ontvangt over de status van uw […]
Signia: Revolutionaire technologie Augmented Focus biedt een uniek geluid
/Signia staat bekend om het ontwikkelen van innovatieve producten die de prestaties optimaliseren in alle luistersituaties die belangrijk zijn voor de slechthorende. Een belangrijke speerpunt van het Signia AX platform is Augmented Focus™. Deze revolutionaire technologie biedt een uniek geluid met een helder contrast: het zorgt voor een highlight op de spraak terwijl de achtergrondgeluiden […]
Tijdelijk EXTRA HOGE KORTINGEN op Starkey Livio (Edge) AI hoortoestellen!
/Speciaal voor de komende periode heeft Starkey distributeur KIND HOREN extra voordelig een grote partij Livio (Edge) AI hoortoestellen uit de VS kunnen invoeren. Dit maakt het mogelijk om – voor een tijdelijke periode – een zeer aantrekkelijke aanbieding te kunnen doen met extra hoge kortingen. De aanbieding geldt van 1 maart tot 1 mei […]
NOIZEZZ en Jaap van Zweden samen in bewustwordingscampagne belang gehoorbescherming
/NOIZEZZ, de fabrikant van oorstukjes, gehoorbescherming en specials uit Hoofddorp, is 1 maart gestart met een nieuwe bewustwordingscampagne waarin gehoorbescherming centraal staat. De campagne wordt ondersteund door Jaap van Zweden. Als musicus, chef-dirigent en artistiek leider weet Van Zweden hoe belangrijk geluidskwaliteit en gehoorbescherming is. De beschermingsproducten van NOIZEZZ worden al geruime tijd gebruikt door […]