Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Bernafon brengt de inspiratie van Alpha in maart a.s. naar u toe…
/Team Bernafon nodigt u van harte uit voor de introductie van de uitbreiding van de Alpha 9|7|5 familie. De Alpha familie wordt met maar liefst twee nieuwe modellen en nieuwe features nog completer. Tijdens diverse roadshows vertellen zij u hier graag meer over. Meld u snel aan voor één van de roadshows bij u in […]
CooperVision Specialty EyeCare – unieke giveaway voor alle MiSight® 1 day dragers
/Scherp zicht en een scherp aanbod! Speciaal voor alle MiSight® 1 day dragers heeft CooperVision SEC vanaf maart een unieke giveaway bij ieder halfjaarpakket (4 x 90 pack): een Nationale Bioscoopbon t.w.v. € 20,-!* Kunnen genieten van een leuke film in de bioscoop begint met scherp zicht. Als Myopie Management Expert zorgt u ervoor dat […]
Esprit zonnebrillen 2022: Walking on sunshine
/Geniet van de vrijheid van een nieuwe zomer met Esprit! Esprit zorgt ervoor dat u zich net zo goed voelt als u eruitziet. De zonnige, vrolijke vibe van Esprit brengt mensen samen om het leven te vieren met frisse, modieuze zonnebrillen van hoge kwaliteit, die zowel ontspannen als tijdloos zijn. De nieuwe zonnebrillen van Esprit […]
Marcolin: Web Eyewear en Alfa Romeo F1 Team ORLEN
/WEB EYEWEAR en Alfa Romeo F1 Team ORLEN gaan vanaf 2022 een meerjarig partnership aan en zullen de hoofdrolspelers zijn van een nieuw avontuur in de Formule 1. WEB EYEWEAR, sinds 2008 het huismerk van Marcolin, wil zijn internationale bereik vergroten door zijn imago te verbeteren met een nieuwe look en een productieproces dat gebaseerd […]
Eerste cijfers van februari in de optiekmarkt
/We hebben nog niet van alle categorieën de cijfers binnen maar hierbij alvast een eerste rapportage over de belangrijkste categorie: het glas. Het blijft lastig vergelijken door de lockdown begin 2021, maar door deze landelijke cijfers kunt u als optiek ondernemer een paar lokale en algemene conclusies trekken. De like-for-like omzet van glas is in februari […]
Optitrade verwelkomt Anouk Bruinink en Eefie Rahms
/Graag stellen wij u voor aan twee nieuwe collega’s die onlangs gestart zijn bij Optitrade Retailgroep. Anouk Bruinink, reeds bekend van het OLC, gaat ondersteunen in de buitendienst. Ze zal samen met Elisabeth Weiland-Pap onze klanten bezoeken. We hopen u op deze manier nog beter van dienst te kunnen zijn. Daarnaast verwelkomen we Eefie Rahms. […]
Bestellingen CooperVision
/Optitrade Retailgroep en OLC Groep ontvangen op groeiende schaal signalen van klanten dat de bestellingen van CooperVision-producten niet naar wens worden afgehandeld. Backorders van contactlensbestellingen, niet-leverbare vloeistoffen en recalls zijn aan de orde van de dag. U hebt vanuit CooperVision reeds de nodige berichtgeving ontvangen omtrent de IT-herstructurering die hieraan ten grondslag zou liggen. Ook […]
Landelijke bewustwordingscampagne ‘Hè?’ gestart
/Precies een week geleden (donderdag 3 maart) is Optitrade Retailgroep gestart met de landelijke bewustwordingscampagne ‘Hè?’ tijdens de Internationale Dag van het Gehoor. Net als de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) willen wij mensen oproepen voorzichtig om te gaan met hun gehoor. Ook was het een perfect moment om de lokale vak-audicien naar voren te schuiven als ideale […]
Hè? Mensen praten niet te zacht. U bent gewoon van de Hè-generatie toch?
/De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft 3 maart uitgeroepen tot de Internationale Dag van het Gehoor met dit jaar als thema “To hear for life, listen with care!”. Hiermee wil de organisatie mensen oproepen voorzichtig om te gaan met hun gehoor. Dat is nodig want steeds meer mensen krijgen, soms al op jonge leeftijd, te maken met gehoorproblemen. Voorkomen […]
De Audiologie markt in januari 2022
/Voor audiologie is 2022 minder sterk begonnen dan voorgaande jaren binnen de zelfstandige markt. Als we kijken naar de totale markt dan is er een stijging te zien van 2,1% zo meldt GAIN: Het totaal aantal geleverde hoortoestellen in januari 2022 is uitgekomen op totaal 28.058, een plus van 2,1% vergeleken met januari 2021 toen […]