Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Hè? Mensen praten niet te zacht. U bent gewoon van de Hè-generatie toch?
/De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft 3 maart uitgeroepen tot de Internationale Dag van het Gehoor met dit jaar als thema “To hear for life, listen with care!”. Hiermee wil de organisatie mensen oproepen voorzichtig om te gaan met hun gehoor. Dat is nodig want steeds meer mensen krijgen, soms al op jonge leeftijd, te maken met gehoorproblemen. Voorkomen […]
De Audiologie markt in januari 2022
/Voor audiologie is 2022 minder sterk begonnen dan voorgaande jaren binnen de zelfstandige markt. Als we kijken naar de totale markt dan is er een stijging te zien van 2,1% zo meldt GAIN: Het totaal aantal geleverde hoortoestellen in januari 2022 is uitgekomen op totaal 28.058, een plus van 2,1% vergeleken met januari 2021 toen […]
Goede start van 2022
/2022 is voor de optiekmarkt goed gestart, op alle fronten zien we positieve ontwikkelingen en lijken we weer terug te gaan naar de jaren voor Covid. Het blijft lastig vergelijken door de lockdown begin 2021, maar door deze landelijke cijfers kunt u als optiek ondernemer een paar lokale en algemene conclusies trekken. De like-for-like omzet […]
Baanbrekende technologie geeft gebruikers de mogelijkheid om volledig handsfree te telefoneren
/Starkey is door Apple ‘s Made for iPhone (MFi) programma gecertificeerd voor bi-directioneel streamen. De innovatieve line-up van Starkey toestellen is daardoor sinds enige tijd nóg meer compatibel met iPhone en iPad doordat gebruikers volledig handsfree kunnen telefoneren. Met Starkey’s 2.4 GHz Thrive platform wordt spraak door de hoortoestel microfoons opgevangen en direct naar iPhone […]
Schrijf u in voor onze GADC -trainingen 2022!
/Phonak start in april weer met het verzorgen van de 1-daagse cursus Gecertificeerd Aanpasser Draadloze Communicatie (GADC). In deze mail vindt u alle data voor heel 2022. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf nu inschrijven! De training geeft veel achtergrondinformatie en door de diverse workshops raakt u snel vertrouwd met de draadloze (Roger) systemen van Phonak. maandag […]
Vernieuwing en uitbreiding HOYA indoorprogramma
/Digitale apparaten zijn een vast onderdeel van ons leven geworden, thuis en op het werk. En met de beperkingen in ons huidige leven zitten we nog langer achter de computer, hebben we meer digitale vergaderingen en versturen we meer e-mails. Dit alles stimuleert de vraag naar indoor brillenglazen, reden voor HOYA om het indoor programma […]
De purist collection van Silhouette
/TWEE DESIGNS IN ÉÉN TONEN DE KUNST VAN VERFIJNING Je wereldbeeld hangt af van de manier waarop je de wereld ziet. Geen wonder, dus, dat je versteld staat wanneer een object plots zienderogen verandert en de manier waarop je dingen normaal bekijkt in vraag stelt. Geïnspireerd door optische illusies creëerde Silhouette een nieuwe bril met […]
B.I.G. Vision® for all
/Rodenstock is al meer dan 140 jaar innovatieleider binnen de optiek. Onze producten zijn het resultaat van excellent vakmanschap, precisiebewerkingen, slimme technologieën en kennis die in vele jaren van onderzoek opgedaan is. Deze vakkennis stelt Rodenstock in staat om steeds weer nieuwe, revolutionaire technologieën te ontwikkelen; Biometrisch Intelligente Glazen is zo’n revolutie. B.I.G. Vision® for […]
JOOP! Eyewear Spring / Summer 2022
/JOOP! Is één van het meest bekende Duitse mode merk in het premium segment. Ontworpen voor de hedendaagse, zelfverzekerde, man en vrouw. Net als de mode collecties, zoekt JOOP! Eyewear steeds de balans tussen trend-bewustzijn, een beetje extravagantie en casual draagbaar voor iedere dag. De moderne designs met geraffineerde details en discrete branding hebben een […]
Mogelijke samenwerking Optitrade Retailgroep en Maui Jim
/De optiekmarkt is volop in beweging, waardoor de centralisatie en integratie van winkels enorm is toegenomen. We zien nieuwe ketens én nieuwe toetreders die zich focussen op de bovenkant van de markt, met als gevolg dringen en vérdringen. Het is daarom steeds belangrijker om de juiste partners te selecteren, zodat u: zich kunt onderscheiden, de […]