Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Rodenstock zet de tweede stap in berekening brillenglas met Artifical Intelligence
/Afgelopen juli introduceerde Rodenstock het digitale platform: B.I.G. Precision Hub. Via dit bericht vindt u alle informatie rondom B.I.G. Vision® en diepgaande kennis over het belang van het bepalen van de biometrische parameters van elk individueel oog. Dankzij baanbrekend onderzoek rondom het gebruik van deze parameters en het toepassen van een nieuw, innovatief algoritme dankzij […]
Starkey – Baanbrekende technologie geeft gebruikers de mogelijkheid om volledig handsfree te telefoneren
/De innovatieve line-up van Starkey toestellen wordt volgende week nóg meer compatibel met iPhone en iPad doordat gebruikers volledig handsfree kunnen telefoneren. Met Starkey’s 2.4 GHz Thrive platform wordt spraak door de hoortoestel microfoons opgevangen en direct naar iPhone en iPad gestreamd. Tweeweg Audio kan zowel voor telefoongesprekken als met andere apps zoals […]
GN – Nieuwe klinische studies bevestigen de voordelen van ReSound ONE
/Nu is er nog meer bewijs om in M&RIE te geloven. Nieuwe klinische studies bieden verder bewijs hoe uw klanten energie kunnen vrijmaken en gesprekken kunnen vereenvoudigen met ReSound ONE™ met M&RIE. Daarnaast bieden deze studies ook meer inzicht hoe prettiger kan zijn met M&RIE in de buitenlucht. Ontvang vandaag nog uw M&RIE ondersteuningspakket, inclusief […]
175 jaar ZEISS
/2021 is een speciaal jaar voor ZEISS. 175 jaar geleden werd ZEISS opgericht door Carl Zeiss in Jena. Een goed moment om terug te kijken naar het succesvolle verleden en vooruit te blikken op hoe ZEISS samen met zijn partners de toekomst van de optiek vorm geeft. Sinds ZEISS 175 jaar geleden werd opgericht, hebben […]
EuroVisie Benelux – DE STIJL EYEWEAR
/EuroVisie Benelux is alweer 3 jaar gevestigd aan het sfeervolle”” vrijthof in Hilvarenbeek”” (NB). Vanuit hier is er de afgelopen jaren hard gewerkt om de collecties DE STIJL eyewaer en YOU’s weer op de kaart te zetten. En dat is gelukt. DE STIJL Een Nederlandse kunstbeweging sinds 1924 vernoemd naar het tijdschrift DE STIJL. Deze […]
HOYA initiatief tegen zichtongelijkheid
/In lijn met het Corporate Social Responsibility programma van HOYA, dat is ontworpen om de kloof in de oogzorg te overbruggen, werkt het bedrijf samen met Orbis International, een organisatie die oogzorgprofessionals begeleidt, opleidt en inspireert in India en Nepal. In het bijzonder ondersteunt HOYA Orbis in haar missie om zichtongelijkheid aan te pakken door […]
Essilor -Eyezen Campagne 2022
/Bij deze wil Essilor u informeren over de aankomende lokale Eyezen Campagne in 2022. De campagne zal plaatsvinden van 7 februari tot en met 3 april 2022 (week 6 t/m week 13). Het thema dat centraal staat tijdens deze campagne is: Pak zelf de regie. Zie beter. Presteer meer. Met deze lokale campagne kunt u […]
8,1% kopende respons bij Oogmeetweken 2021
/Begin dit jaar herintroduceerde Optitrade Retail Marketing de Oogmeetweken in samenwerking met 9 Optitrade leveranciers. Een campagne waarmee we groots door Nederland zijn gegaan. De unieke mokkensets van Blond Amsterdam die speciaal waren ontworpen voor deze campagne zijn massaal over de toonbank gegaan als geschenk bij aankopen van een bril of lenzen. Meer dan 36000 […]
Luistertip: podcast Hearing Care of Tomorrow
/In de Engelstalige podcast serie Hearing Care of Tomorrow gaan diverse top professionals uit de audiologiebranche met elkaar in discussie over de branche. Hoe ziet de toekomst van het vakgebied audiologie eruit? Zij willen graag hun kennis delen en andere inspireren. De podcast is te gratis te beluisteren via Spotify. Klik hier om de podcast […]
Opnieuw goede omzetcijfers in de optiekmarkt in november 2021
/De vorige maanden lieten al een mooie stijging zien en dat is ook in november doorgetrokken. Het blijft lastig vergelijken door de lockdowns in 2020 en 2021, maar door deze landelijke cijfers kunt u als optiek ondernemer een paar lokale en algemene conclusies trekken. De like-for-like omzet van glas is in november t.o.v. 2020 […]