Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Optitrade Social Media volop in ontwikkeling
/De afgelopen maanden is Optitrade Social Media druk bezig geweest met het aansluiten van opticiens voor het nieuwe leveranciersadvertentie-portaal genaamd Bundr. Inmiddels zijn er al ruim 300 opticiens en audiciens aangesloten. Op dit moment zijn we druk in gesprek met diverse leveranciers over de inzet van advertenties op het platform. Sommige van hen gaan binnenkort […]
Ontdek Hörluchs
/De website van Hörluchs is vernieuwd. De nieuwe Hörluchs-homepage is nu ook in het Engels beschikbaar. Hier vindt u niet alleen informatie over alle belangrijke producten en over Hörluchs. In het downloadgedeelte kunt u marketingmateriaal downloaden, b.v. foto’s voor posts op sociale media. Klik hier om de website te bekijken. Bestellen in je eigen taal via Google Chrome […]
Nieuwe collecties van Lunor
/Lunor lanceerde weer een aantal nieuwe collecties in oktober. Lees alles over deze nieuwe collecties in onderstaande persberichten. Acetate frames in the shades of nature The new colors of the A5 collection by Lunor Mid-century modern Urban retro chic with the new Lunor C1 Extravagant transparency Translucent acetate shades broaden the A11 Lunor line Modern […]
CooperVision Specialty EyeCare introduceert SightGlass Vision™ brillenglazen in Nederland om de myopie progressie bij kinderen te helpen reduceren
/CooperVision Specialty EyeCare kondigde begin oktober de Nederlandse lancering van SightGlass Vision™ brillenglazen met Diffusion Optics Technology™§ aan, die specifiek zijn ontworpen voor het reduceren van de myopie progressie bij kinderen en dat is aangetoond. ¹ Oogzorgspecialisten (ECPs) in Nederland zijn de eersten ter wereld die op grote schaal toegang hebben tot deze innovatie, die […]
De Roger On is onze beste microfoon ooit!
/De nieuwste Roger microfoon van Phonak biedt vele verbeteringen op gebied van gebruiksgemak en spraakverstaan. Met een voorschrift wordt de Roger On volledig (100%) vanuit de basisverzekering vergoed. De Roger techniek is flink geëvolueerd sinds de introductie van de Roger Pen in 2014. De Roger Select bracht het spraakverstaan in rumoer naar een ongekend hoog […]
GN Hearing – Natuurlijker horen zonder windgeruis
/Natuurlijker horen zonder windgeruis Stel je voor dat je viervoudig wereldkampioen en olympisch kajakker bent en je peddel het water niet hoort raken. Dit is de realiteit voor Eric Jackson, totdat hij zijn ReSound ONEs in doet. Met een technologie die M&RIE heet, wordt de microfoon in het oor geplaatst. Op die manier kan de […]
Gain – Waarom goed horen zo belangrijk is
/Bewustwordingscampagne maakt taboe bespreekbaar Goed horen is belangrijk, maar niet vanzelfsprekend. Daar zou iedereen zich bewust van moeten zijn. Dat is de reden dat vandaag een voorlichtingscampagne start die het belang van een optimaal gehoor onder de aandacht brengt. In de campagne laat GAIN, de branchevereniging van fabrikanten van ‘hooroplossingen’, zes mensen met gehoorverlies aan […]
Charmant Group introduceert hun nieuwe merk Minamoto
/Minamoto betekent “oorsprong” in het Japans en dat is waar het merk naar teruggaat. Naar zijn Japanse roots. Naar de oorsprong. Bij het merk Minamoto draait alles om authenticiteit, comfort, hoge kwaliteit, finesse, onovertroffen aandacht voor detail en schoonheid. Met de Zen filosofie en de Japanse brilgeschiedenis in het achterhoofd, zijn de Minamoto modellen minimalistisch […]
Silhouette werkt samen met World Space Week
/Perfecte Samenwerking: Het grootste ruimte-evenement op aarde: de door de VN uitgeroepen World Space Week (WSW) vindt jaarlijks plaats van 4 tem 10 oktober. WSW viert de bijdrage van ruimtewetenschap en -technologie aan de verbetering van de menselijke conditie. Silhouette is sinds 1999 actief in de ruimte en werkt graag voor de eerste keer samen met de […]
Seiko en team Gullit sluiten een uniek partnership
/SEIKO Vision en Team Gullit hebben een overeenkomst getekend om samen de e-sports community te gaan onderwijzen op het gebied van ooggezondheid. De samenwerking is uniek, omdat SEIKO Vision als eerste de stap heeft gezet richting e-sports, waar goed en comfortabel zicht alles bepalend is voor het resultaat. De samenwerking met Team Gullit, ’s werelds […]