Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
GN Hearing – Natuurlijker horen zonder windgeruis
/Natuurlijker horen zonder windgeruis Stel je voor dat je viervoudig wereldkampioen en olympisch kajakker bent en je peddel het water niet hoort raken. Dit is de realiteit voor Eric Jackson, totdat hij zijn ReSound ONEs in doet. Met een technologie die M&RIE heet, wordt de microfoon in het oor geplaatst. Op die manier kan de […]
Gain – Waarom goed horen zo belangrijk is
/Bewustwordingscampagne maakt taboe bespreekbaar Goed horen is belangrijk, maar niet vanzelfsprekend. Daar zou iedereen zich bewust van moeten zijn. Dat is de reden dat vandaag een voorlichtingscampagne start die het belang van een optimaal gehoor onder de aandacht brengt. In de campagne laat GAIN, de branchevereniging van fabrikanten van ‘hooroplossingen’, zes mensen met gehoorverlies aan […]
Charmant Group introduceert hun nieuwe merk Minamoto
/Minamoto betekent “oorsprong” in het Japans en dat is waar het merk naar teruggaat. Naar zijn Japanse roots. Naar de oorsprong. Bij het merk Minamoto draait alles om authenticiteit, comfort, hoge kwaliteit, finesse, onovertroffen aandacht voor detail en schoonheid. Met de Zen filosofie en de Japanse brilgeschiedenis in het achterhoofd, zijn de Minamoto modellen minimalistisch […]
Silhouette werkt samen met World Space Week
/Perfecte Samenwerking: Het grootste ruimte-evenement op aarde: de door de VN uitgeroepen World Space Week (WSW) vindt jaarlijks plaats van 4 tem 10 oktober. WSW viert de bijdrage van ruimtewetenschap en -technologie aan de verbetering van de menselijke conditie. Silhouette is sinds 1999 actief in de ruimte en werkt graag voor de eerste keer samen met de […]
Seiko en team Gullit sluiten een uniek partnership
/SEIKO Vision en Team Gullit hebben een overeenkomst getekend om samen de e-sports community te gaan onderwijzen op het gebied van ooggezondheid. De samenwerking is uniek, omdat SEIKO Vision als eerste de stap heeft gezet richting e-sports, waar goed en comfortabel zicht alles bepalend is voor het resultaat. De samenwerking met Team Gullit, ’s werelds […]
Nieuwe lijn in de REVO collectie
/Menrad heeft een nieuwe lijn van de REVO collectie. Er zijn 6 nieuwe modellen met de volgende specificaties: stoere look kunststof – titanium voorstuk (geen solderingen) kunststof veren hypoallergisch meekleurende lenzen base 6-8 Wilt u meer weten over deze nieuwe modellen? Neem dan contact op met uw accountmanager van Menrad. Bekijk video
Hoya – MiYOSMART brillenglazen met DIMS-technology
/Er zijn effectieve behandelingen om stijgende bijziendheid te vertragen, zoals met MiYOSMART brillenglazen. Een 2-jarig wetenschappelijk onderzoek (10.1136/bjophthalmol-2018-313739) toonde aan dat de groei van de aslengte met gemiddeld 60% vertraagde in vergelijking met de groep die standaard enkelvoudige glazen droeg. De 3-jarige studie (10.1136/ bjophthalmol-2020-317664), gepubliceerd in maart 2021 in het British Journal of Ophthalmology, […]
HOC bestaat dit jaar 40 jaar!
/Al 40 jaar biedt HOC verschillende assortimenten waarmee de opticien het juiste aanbod heeft voor de consument. Daarnaast bieden zij ook flexibele oplossingen voor uw instore experience en instrumenten voor een optimale workflow & customer journey. Door middel van het creëren van toegevoegde waarde en groei bouwen zij samen met u aan uw onderscheidend vermogen […]
Webinar AudiNed 27 oktober 2021
/Op woensdag 27 oktober organiseert AudiNed een webinar om 19.00 uur. Het doel van dit webinar is om audiciens alle handvatten geven om de klant zo goed mogelijk te bedienen. Dit vraagt van de audicien naast vakkennis ook inzicht in gesprekstechniek en mensenkennis. René Groen vertelt alles over de toepassing van Hoorprotocol 2.0 en geeft handige […]
Content voor de kleintjes
/In het artikel ‘Content voor de kleintjes’ worden interessante inzichten gegeven voor samenwerking op het gebied van contentmarketing. Naast diverse strategieën, laten de schrijvers Jos Voss (die eerder ook gastspreker was op een van onze webinars) en Olaf Zwijnenburg (sectormanagers retail Rabobank) zien, dat wanneer ondernemers samenwerken ze een groter bereik hebben. Ook binnen Optitrade […]