Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Charmant: hedendaagse schoonheid en superieur draagcomfort
/Line Art CHARMANT is een premium monturencollectie voor verfijnde vrouwen die er mooi uit willen zien en tegelijkertijd willen genieten van ongekend comfort. De ingewikkelde en mooie veren van de collectie en de unieke lichtheid van het montuur zijn te danken aan Japanse innovatie, superieure titanium materialen en ergonomische kenmerken, zoals vooraf afgestelde comfortabele oortips […]
ReSound ONE Mix & Match Summer Masterclass
/U levert geen standaard service. Dus waarom zou u een standaard hooroplossing bieden? In het Mix & Match event krijgt u van GN Hearing alle ingrediënten om uzelf als audicien te onderscheiden met een persoonlijke benadering. Deze mix kunt u van GN Hearing verwachten: De nieuwste inzichten van ReSound ONE, het meest gepersonaliseerde hoortoestel van […]
Natuurlijk oplaadbaar! Coselgi Mojo mRIC R D
/Vanaf nu is er een nieuw toestel beschikbaar in de ZN database: de Coselgi Mojo mRIC R D. Dit is het eerste Coselgi hoortoestel wat oplaadbaar is en beschikbaar is binnen de verzekerde zorg (ZN). De Mojo mRIC R D is het kleinste in zijn soort op de markt. Oplaadbaarheid met lithium-ion biedt tot maar […]
Consumentencampagne met ’s werelds eerste oplaadbare IHO!
/Bekijk snel de zomer inkoopactie van Starkey! Met de Livio Edge AI ITC Series heeft Starkey zoveel meer ontwikkeld dan een hoortoestel alleen. Dit eerste multifunctionele IHO-hoortoestel is gemaakt voor persoonlijk comfort en gemak. Discreet – bediening via een én lithium-ion oplaadbaar. Naast de allerbeste geluidskwaliteit maakt dit hoortoestel het leven makkelijker met functies als […]
Nieuwe website Menrad
/Het is zover!! De nieuwe website van Menrad is online. U vind hem onder het bekende adres www.menrad.nl De site is Optisch, Technisch en Inhoudelijk geheel gemoderniseerd en aangepast aan de wensen van deze tijd. Op dit moment is de website beschikbaar in het Duits en Engels, maar binnenkort ook in het Nederlands. De webshop […]
Slechts 50% van ouders bewust van effect schermtijd op kinderogen
/Kinderen brengen meer tijd achter schermen door, dat is zorgelijk. Weinig buitenlicht en veel dichtbij kijken kan op de langere termijn ernstige bijziendheid veroorzaken, ofwel hoge myopie. Als we niets doen, is hoge myopie in 2050 de belangrijkste oorzaak van blindheid en slechtziendheid in Nederland. Uit recent onderzoek van het Oogfonds blijkt dat meer dan […]
CNXT® – Begin de digitale toekomst met Rodenstock
/Rodenstock begint het volgende hoofdstuk in het succesverhaal van B.I.G. Vision® met CNXT®. De CNXT® smart service biedt een intelligente en automatische gegevensuitwisseling tussen de Rodenstock DNEye® Scanner 2+, de ImpressionIST® 4, het Rodenstock bestelprogramma WinFIT Reference® en het winkelautomatiseringspakket. Met CNXT® vereenvoudigt u de registratie van de klantspecifieke gegevens tijdens het advies- en verkoopgesprek […]
‘Seeing beyond’ but don’t forget to look back De laatste innovaties van ZEISS op een rij
/ZEISS staat bekend om unieke en innovatieve brillenglazen en instrumenten waarmee ze bouwen aan de toekomst en aan de ambities van u als ondernemer, ‘Seeing Beyond’. Voordat ze op maandag 4 oktober 2021 (Save the date) graag met u vooruit willen kijken, blikken ze nu terug op de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen half jaar. […]
Nikon zomeractie
/Afgelopen week heeft HOC haar Nikon partners voorzien van een uitgebreid Nikon summer pack. Dit om de uitstekende resultaten van het eerste half jaar te vieren. Het pakket bestond uit diverse materialen voor in en rondom de winkel. Waaronder de “Line of Sight” campagne, waarbij consumenten het belang van goed zicht wordt uitgelegd door middel […]
Bereid nu uw Essilor Varilux najaarscampagne voor!
/Maak uw expertise en onderscheidend vermogen zichtbaar met Varilux multifocale brillenglazen. Met de nieuwe Nationale Varilux campagne ‘Verleg uw grenzen – zie elk detail. ervaar eindeloos zicht.’ wordt de consument dit najaar (week 36 t/m 46) uitgedaagd te kiezen voor maximale kwaliteit voor hun ogen met Varilux multifocale brillenglazen bij de Essilor Experts. Bij u […]