Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Wat hoort u graag tijdens de Audiologie Marathon 2022?
/Op 24 januari 2022 zal er weer een nieuwe editie van de Audiologie Marathon plaatsvinden. Dat lijkt misschien nog ver weg, maar de organisatie is al volop bezig met de voorbereidingen. Omdat wij het belangrijk vinden dat het thema aansluit bij de vragen in de markt, horen we graag welke onderwerpen u het meeste aanspreken! […]
Gefeliciteerd met je diploma opticien namens alle zelfstandige opticiens!
/Afgelopen week waren de diploma-uitreikingen van het Deltion College en Regio College. Wat betekent dat we weer wat opticiens rijker zijn! Om dit te vieren heeft Optitrade alle gediplomeerde opticiens een leuke flyer en hele speciale chocoladereep meegegeven in de goodiebag. In de flyer benadrukken we nogmaals hoe mooi de zelfstandige optiekmarkt is en hoe […]
Meer advertenties ingezet via Optitrade Social Media
/Onlangs zijn er weer enkele campagnes door onze leveranciers ingezet via Optitrade Social Media. We merken dat er steeds meer belangstelling is voor deze service en daar profiteert u als opticien en audicien ook van. Advertenties die ingezet worden via Optitrade Social Media worden namelijk gepubliceerd met als doel om meer traffic te genereren naar […]
Laatste kans om aan te melden voor de Oogmeetweken
/Dit is de laatste week dat u zich kunt aanmelden voor de Oogmeetweken. Dus wilt u ook die leuke Blond Amsterdam mokkensets aan uw klanten geven? Meld uzelf dan nu aan en zorg ervoor dat we gezamenlijk een sterke campagne hebben voor de zelfstandige opticien! Vandaag is de laatste kans om in te schrijven. Aanmelden […]
Een frisse start
/In de periode dat onze samenleving op slot zat als gevolg van COVID-19, hebben wij de tijd nuttig besteed. Enerzijds aan het managen van de effecten van de lockdown, anderzijds aan het maken van toekomstplannen. We zitten in de afrondende fase van twee nieuwe projecten, waarover we binnenkort meer kunnen vertellen. Maar nog heel even […]
Sectorplan Optiek aangepast
/Na de aangekondigde versoepelingen rondom de coronamaatregelen zijn er ook wijzingen voor hoe we werken in de optiek. Dit betekent dat er aanpassingen zijn gedaan in het Sectorplan Optiek. Benieuwd naar de wijzigingen? In dit bericht van de NUVO leest u er meer over. U vindt het nieuwe sectorplan hier. De belangrijkste wijzigingen op een […]
Nieuwe campagne: 20-20-2; daar red je je ogen mee!
/CooperVision Specialty EyeCare en het Oogfonds hebben een gedeelde missie: myopie terugdringen bij kinderen. Om die missie kracht bij te zetten heeft het Oogfonds met steun van CooperVision Specialty EyeCare een bewustwordingscampagne ontwikkeld speciaal voor kinderen en ouders. Nieuwe campagne: 20-20-2; daar red je je ogen mee! De campagne gaat 10 juli van start. Ze […]
100 % Silhouette: glazen, monturen en service
/Alles-in-eenpakket: 100 % kwaliteit met het oog op 100 % tevredenheid Sinds zijn oprichting in 1964 heeft Silhouette zijn grenzen verlegd met gedurfde en innovatieve brillen. Het merk vormde dat oude, saaie en puur praktische hulpmiddel om tot een uniek en stijlvol modeaccessoire dat de persoonlijkheid van de drager meer dan welke bril ook versterkt. Vandaag blijft Silhouette […]
Nieuwe uitzendingen contactlens talkshow van Bausch + Lomb gestart
/De Academy of Vision Care van Bausch + Lomb maakt een nieuwe serie van drie uitzendingen van de populaire contactlens talkshow ‘De Tafel van Vier’. Presentator Eef van der Worp, internationaal contactlens expert, praat elke uitzending afwisselend met één van de Professional Relations Managers van Bausch + Lomb Harry Dickhoff of Tijl Van Mierlo én […]
GAIN zet zich in voor bewustwording en begrip voor gehoorschade met de film Oorwurm en video’s met ervaringen met tinnitus
/Preventie is een belangrijk thema voor GAIN. Gezamenlijk zetten ze zich in voor betere kennisdeling, meer bewustwording en begrip. Ze zijn ervan overtuigd dat met goede voorlichting, heldere communicatie en veel aandacht voor preventie jongeren een beter beeld krijgen van de oorzaken, risico’s en gevolgen van gehoorschade, maar ook van de mogelijkheden van preventie en […]