Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Iedere maand actuele GFK optiekcijfers, speciaal voor u
/Om accuraat te ondernemen in de snel veranderende optiekmarkt is het van groot belang dat u beschikt over actuele cijfers. Niet alleen die van uw eigen winkel, maar ook die van anderen, zowel zelfstandigen als ketens. Centrop en Optitrade beschikken over de complete inkoopcijfers en deze geven een up-to-date beeld van de ontwikkelingen. Maar de verkoopcijfers […]
Modo presenteert zonnebrillencollectie voor 2021: technologie ontmoet design
/In deze collectie is er gebruik gemaakt van hoogwaardige hi-tec kunststof materialen met de juiste dikte zonder het typische lichtgewicht imago te verliezen. Meer informatie kunt u vinden in de nieuwe catalogus van Modo. Bekijk hier de catalogus Voor meer informatie: www.modo.com
Menrad: Scotch & Soda in de schijnwerpers via uw social media kanaal
/Heeft u al gehoord van de Co-ad met Scotch & Soda? Wat houdt het in: “Samen lokaal en regionaal online adverteren” op Facebook en/of Instagram. U wordt ontzorgd en alles wordt geregeld. Denk hierbij aan: Landingspage Regio bepaling Tags Doelgroep Plaatsing advertentie Dit wordt verzorgd door Menrad Nederland B.V. Er kan per week, 2 weken of 3 […]
Relectie op 60 jaar in de hoorindustrie
/Nadat Bill Austin (BA) in 1967 Starkey Labs overnam, een kleine fabrikant van oorstukjes die gespecialiseerd was in industriële gehoorbescherming, transformeerde hij de organisatie tot een wereldwijd toonaangevende hoortoestelfabrikant. Voorzitter en CEO van de website Hearing Health & Technology Matters (HHTM), Kevin Liebe (KL), kreeg onlangs de kans om bij Bill Austin aan te schuiven […]
Efficiënt en comfortabel werken met de MEP-2G + Jabra Motion
/Om efficiënt te kunnen werken zijn concentratie en comfort heel belangrijk. Hoe of waar u ook werkt. Met de MEP-2G oordop samen met de Jabra Motion, heeft u een unieke combinatie van comfort en kwaliteit! Kijk voor meer informatie op de website van Variphone. https://www.variphone.com/nl/mep-2g-bluetooth
Unitron: bestel de nieuwe accessoire folder voor de Discover Next toestellen!
/Diverse modellen uit de Discover Next serie staan per 1 januari 2021 in de database! Geef uw hoortoesteldragers een betere ervaring met de accessoires voor de Discover Next hoortoestellen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de televisie of een rumoerige ruimte. Alle accessoires heeft Unitron nu gebundeld in 1 mooie folder. Vraag de accessoire folder aan via […]
Signia heeft een vernieuwde website!
/Bij de nieuwe brand identity van Signia hoort ook een nieuwe “look & feel”. De vernieuwde website past beter bij de nieuwe uitstraling van Signia en hetgeen Signia voor staat. Belangrijke pijlers van Signia zijn innovatie en iconisch en daarom is de nieuwe website voorzien van meer gebruikersgemak en nieuwe functionaliteiten. Op de website is […]
Fris en dynamisch ad lib geeft schwung aan jonge brillencollectie
/Ad Lib is gemaakt voor alle vrouwen en mannen die houden van het leven, jong van geest zijn en die graag monturen dragen met een sportief en dynamisch design. Het merk is een combinatie van Japanse hoogwaardige productietechnologie en Europese design trends. 2020 zou eigenlijk het jaar van grote sportevenementen moeten zijn. Door de coronapandemie […]
Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds
/Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds, om verdere myopie bij kinderen tegen te gaan en zo ernstige slechtziendheid te voorkomen. Help ook mee om verdere myopie bij uw jonge klanten tegen te gaan! Informeer ouders en kinderen met het marketingmateriaal van Optiplus en de gratis brochure […]
Cébé voegt nieuwe kleuren toe aan de beschermende én trendy LIGHT JUNIOR-collectie
/De ogen van baby’s en jonge kinderen hebben jaren nodig om zich te ontwikkelen en zijn extra gevoelig voor intens licht. De gevaarlijkste zonnestralen voor het netvlies zijn UV-straling en schadelijk blauw licht. Omdat jonge kinderen graag buiten zijn, lopen onbeschermde ogen het risico beschadigd te raken. De LIGHT JUNIOR-collectie van Cébé biedt niet alleen […]