Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Kortgeding over “De waarheid” reclame van Specsavers
/Deze week werd het kortgeding over de inzet van de reclame ‘De waarheid’ van Specsavers ingediend bij de rechtbank. Advocaten van de brancheorganisatie De Kwaliteitsaudiciens eisen dat de reclame van Specsavers, die onlangs verscheen, verboden wordt en gerectificeerd. Ook het CvZA sloot aan bij de rechtszaak. De advocaten van De Kwaliteitsaudiciens maakte duidelijk dat er […]
Meerkostenregeling 2020
/Het CvZA heeft een brief gepubliceerd van Zorgverzekeraars Nederland over de meerkostenregeling i.v.m. Covid-19. Hierin wordt aangegeven dat Zorgverzekeraars Nederland de bij hun gecontracteerde audiciens een tegemoetkoming bieden in de meerkosten die als gevolg van Covid‐19 zijn gemaakt in het jaar 2020. Zorgaanbieders kunnen van 13 april tot en met 11 mei 2021 de meerkostenregeling […]
Optiview verpakkingen
/In eerdere nieuwsbrieven lieten we u al weten dat er diverse ontwikkelingen zijn rondom ons huismerk Optiview. Een van die aanpassingen zijn de nieuwe productverpakkingen. Vanaf september 2020 zijn als eerste de Optiview Neso, Optiview Neso Torisch, Optiview Nash Multifocaal, Optiview Nash Sferisch en Optiview Nash Torisch in een nieuw jasje gestoken. Het kan dus zijn […]
4 redenen waarom gebruik van social media juist nu belangrijk is
/Social media. Het is snel, actueel, laagdrempelig en juist nu belangrijk. Uit meerdere onderzoeken blijkt dat het gebruik van social media sinds de coronapandemie wereldwijd is toegenomen. We zijn immers meer online actief. Vindt u het lastig om met social media aan de slag te gaan of om uw pagina(‘s) up to date te houden? […]
Een groot applaus voor NUVO
/Voor Optitrade is samenwerking een kernwaarde. Samen komen we verder en zijn we sterker. Dat geldt in alle branches, en zeker in de optiek. In deze bevreemdende tijd waarin onze werkzaamheden en manier van leven worden bepaald door COVID-19, is het belangrijker dan ooit de handen -figuurlijk- ineen te slaan. Mede dankzij de niet aflatende […]
Verzekering echt een meerwaarde voor hoorzorgprofessional
/Sinds vorig jaar is er voor de audicien in Nederland een nieuwe en makkelijke mogelijkheid om meer marge en klantenbinding te genereren. WERTGARANTIE All Risk Flex is een top service product voor iedereen die zekerheid voor zijn of haar hoogwaardige en kostbare hoortoestel belangrijk vindt. Of het nu gaat om defecten door bijvoorbeeld vallen, stoten, […]
Op maat gemaakte oorstukjes van dOb Hearing
/Tympro Hearing Production, bekend van de in 2018 gelanceerde dOb Hearing consumentenlijn van op maat gemaakte en universele gehoor-bescherming gaat nu ook gehoor geven aan de vraag naar kwalitatief hoogwaardige op maat gemaakte oorstukjes voor hoortoestellen. Het was onze eigen Audiologie Marathon in 2020 die deze plannen concreter maakte, toen bleek dat audiciens vooral geïnteresseerd […]
Iedere maand actuele GFK optiekcijfers, speciaal voor u
/Om accuraat te ondernemen in de snel veranderende optiekmarkt is het van groot belang dat u beschikt over actuele cijfers. Niet alleen die van uw eigen winkel, maar ook die van anderen, zowel zelfstandigen als ketens. Centrop en Optitrade beschikken over de complete inkoopcijfers en deze geven een up-to-date beeld van de ontwikkelingen. Maar de verkoopcijfers […]
Modo presenteert zonnebrillencollectie voor 2021: technologie ontmoet design
/In deze collectie is er gebruik gemaakt van hoogwaardige hi-tec kunststof materialen met de juiste dikte zonder het typische lichtgewicht imago te verliezen. Meer informatie kunt u vinden in de nieuwe catalogus van Modo. Bekijk hier de catalogus Voor meer informatie: www.modo.com
Menrad: Scotch & Soda in de schijnwerpers via uw social media kanaal
/Heeft u al gehoord van de Co-ad met Scotch & Soda? Wat houdt het in: “Samen lokaal en regionaal online adverteren” op Facebook en/of Instagram. U wordt ontzorgd en alles wordt geregeld. Denk hierbij aan: Landingspage Regio bepaling Tags Doelgroep Plaatsing advertentie Dit wordt verzorgd door Menrad Nederland B.V. Er kan per week, 2 weken of 3 […]