Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Relectie op 60 jaar in de hoorindustrie
/Nadat Bill Austin (BA) in 1967 Starkey Labs overnam, een kleine fabrikant van oorstukjes die gespecialiseerd was in industriële gehoorbescherming, transformeerde hij de organisatie tot een wereldwijd toonaangevende hoortoestelfabrikant. Voorzitter en CEO van de website Hearing Health & Technology Matters (HHTM), Kevin Liebe (KL), kreeg onlangs de kans om bij Bill Austin aan te schuiven […]
Efficiënt en comfortabel werken met de MEP-2G + Jabra Motion
/Om efficiënt te kunnen werken zijn concentratie en comfort heel belangrijk. Hoe of waar u ook werkt. Met de MEP-2G oordop samen met de Jabra Motion, heeft u een unieke combinatie van comfort en kwaliteit! Kijk voor meer informatie op de website van Variphone. https://www.variphone.com/nl/mep-2g-bluetooth
Unitron: bestel de nieuwe accessoire folder voor de Discover Next toestellen!
/Diverse modellen uit de Discover Next serie staan per 1 januari 2021 in de database! Geef uw hoortoesteldragers een betere ervaring met de accessoires voor de Discover Next hoortoestellen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de televisie of een rumoerige ruimte. Alle accessoires heeft Unitron nu gebundeld in 1 mooie folder. Vraag de accessoire folder aan via […]
Signia heeft een vernieuwde website!
/Bij de nieuwe brand identity van Signia hoort ook een nieuwe “look & feel”. De vernieuwde website past beter bij de nieuwe uitstraling van Signia en hetgeen Signia voor staat. Belangrijke pijlers van Signia zijn innovatie en iconisch en daarom is de nieuwe website voorzien van meer gebruikersgemak en nieuwe functionaliteiten. Op de website is […]
Fris en dynamisch ad lib geeft schwung aan jonge brillencollectie
/Ad Lib is gemaakt voor alle vrouwen en mannen die houden van het leven, jong van geest zijn en die graag monturen dragen met een sportief en dynamisch design. Het merk is een combinatie van Japanse hoogwaardige productietechnologie en Europese design trends. 2020 zou eigenlijk het jaar van grote sportevenementen moeten zijn. Door de coronapandemie […]
Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds
/Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds, om verdere myopie bij kinderen tegen te gaan en zo ernstige slechtziendheid te voorkomen. Help ook mee om verdere myopie bij uw jonge klanten tegen te gaan! Informeer ouders en kinderen met het marketingmateriaal van Optiplus en de gratis brochure […]
Cébé voegt nieuwe kleuren toe aan de beschermende én trendy LIGHT JUNIOR-collectie
/De ogen van baby’s en jonge kinderen hebben jaren nodig om zich te ontwikkelen en zijn extra gevoelig voor intens licht. De gevaarlijkste zonnestralen voor het netvlies zijn UV-straling en schadelijk blauw licht. Omdat jonge kinderen graag buiten zijn, lopen onbeschermde ogen het risico beschadigd te raken. De LIGHT JUNIOR-collectie van Cébé biedt niet alleen […]
mark’ennovy upgrade haar silicone hydrogel maandlens portfolio
/De contactlenswereld ontwikkelt zich in rap tempo waarbij vooral zachte contactlenzen zich steeds meer richten op de oculaire gezondheid en comfort. Als fabrikant wil mark’ennovy hier niet op achterblijven, maar zich juist richten op de behoeften van dragers en de ontwikkeling van lenzen in de markt. Daarom heeft mark’ennovy besloten om twee belangrijke verbeteringen aan […]
Onbezorgd genieten van de zomer
/ZEISS Zonneglascampagne Het zonnebrillenseizoen staat weer voor de deur. Ook dit jaar heeft ZEISS voor u weer een mooi aanbod voor zonneglazen. Vanaf heden staat de nieuwe zoncampagne voor u klaar in de ZEISS webshop. U kunt hier zelf uw campagne samenstellen en personaliseren zodat de campagne perfect aansluit bij uw doelgroep en wensen. Stimuleer […]
Rodenstock helpt haar klanten te shinen met Sunny Days zonneglazencampagne
/Sunny days are here again! Dagen worden langer, vogels laten zich weer horen en narcissen en krokussen kruipen weer uit de grond. Rodenstock kijkt uit naar net zulk mooi lenteweer als vorig jaar, waarin massaal van de zon genoten werd. Het zonnebrillenseizoen biedt veel potentie In het nieuws heeft u vast gelezen dat Nederlanders het […]