Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Noor Bremmers, een trouwe gast op de Audiologie Marathon, gaat Widex verlaten
/Het is geen gewoonte om iedereen die de branche verlaat te noemen in onze nieuwsbrief, maar voor sommigen maken we een uitzondering. Want Noor Bremmers is een vaste presentator op onze audiologie marathon en mocht meestal de spits afbijten. Zij wist vaak haar hobby (muziek) te combineren met product en audiologie informatie en daarmee de […]
Mooie cijfers in de audiologie markt ondanks COVID-19
/Alle cijfers bij Optitrade zijn binnen en we kunnen (gedeeltelijke) sluiting van de winkels in maart/april het jaar toch positief afsluiten. In totaal hebben de zelfstandige ondernemers van Optitrade een 1,9% meer toestellen verkocht in aantallen en -1.1% in omzet. De daling in omzet is veroorzaakt door 2 elementen, een lagere gemiddelde inkoopprijs en een […]
Verslag Marketingwebinar 26 januari 2021
/Deze week vond het Marketingwebinar plaats op 26 januari. Veel deelnemers hebben gekeken en actief meegedaan met de polls. We lieten zien hoe datagestuurde marketing een belangrijke rol kan spelen voor opticiens en audiciens. Daarnaast bespraken we de invloed van Covid-19 op het inzetten van marketingactiviteiten en gaven we de deelnemers uitleg over het Open […]
Ja, u leest het goed… Discover Next staat in de ZN-database!
/Diverse modellen uit de Discover Next serie staan per 1 januari 2021 in de database! Deze toestellen zijn eenvoudig aan te passen en dankzij de Made-For-All eigenschap kunt u de beste connectiviteit nu aan veel meer cliënten bieden! Dat geldt dus ook voor Remote Adjust, het bijstellen op afstand via de Remote Plus app. Klik […]
Oplaadbaar is de toekomst!
/Per maand zijn er duizenden Google zoekopdrachten naar ‘oplaadbare’ hoortoestellen. En dat aantal neemt in een rap tempo toe! Daarom heeft Starkey oplaadbare Li-ion versies van alle hoortoestellen in het assortiment. Van Livio 1000 (ZN Cat. 3) tot en met Starkey Livio Edge AI (Private Markt), inclusief het eerste multifunctionele oplaadbare IHO toestel. Uiteraard geniet […]
Verfijnd minimalisme
/DE NIEUWE COLLECTIE VAN CHARMANT TITANIUM PERFECTION CHARMANT Titanium Perfection is een hoogwaardige monturencollectie van de Charmant Group. Door bekwaam Europees ontwerp te combineren met superieure Japanse titaniumexpertise en materialen, is elk montuur een bewijs van uitstekende flexibiliteit, ultiem draagcomfort en pure elegantie. De nieuwe collectie staat voor comfort en verfijning, minimalisme en ingetogen design. […]
Procornea Nederland B.V. neemt huisstijl van CooperVision Specialty EyeCare over
/Procornea Nederland B.V. is al ruim drie jaar onderdeel van de Specialty EyeCare divisie van CooperVision. Hierdoor heeft de Eerbeekse contactlensfabrikant onbeperkt toegang tot wereldwijde kennis en innovatie op het gebied van oogzorg en maatwerk lenzen. Vanaf heden ziet u dit terug in de huisstijl: een nieuw jasje, maar met de vertrouwde nuchterheid, gedrevenheid en […]
Bausch + Lomb introduceert comfortabele multifocale torische lens
/Bausch + Lomb brengt een nieuwe contactlens op de markt die astigmatische presbyopen stabiel en naadloos zicht geeft en eenvoudig is aan te passen. De Bausch + Lomb ULTRA® Multifocal for Astigmatism biedt tenminste zestien uur draagcomfort én is uit voorraad leverbaar. Bewezen technieken samengevoegd Bausch + Lomb heeft in deze nieuwe multifocale torische contactlens […]
PRECISION1™ daglenzen, een antwoord op elke vraag
/Elke contactlensdrager verwacht haarscherp zicht en comfort, verpakt in de vorm van een lens die bij voorkeur gemakkelijk is in gebruik. Met PRECISION1™ daglenzen hebt u voor elk van die behoeften een antwoord klaar. Haarscherp zicht, ook voor astigmaten1* Oogzorgspecialisten melden 99% aanpassucces bij de eerste aanpassing met PRECISION1™ for Astigmatism contactlenzen.2** Langdurig comfort dankzij […]
Een belofte gegraveerd. ZEISS Logo gravering.
/Al meer dan 175 jaar dragen hoogwaardige brillenglazen en precisie-optiek de naam ZEISS. Als symbool van uitstekende kwaliteit en precisie zijn de ZEISS brillenglazen vanaf heden (Januari 2021) gegraveerd met het ZEISS logo. Deze gravure geeft uw consument vertrouwen door de herkenbaarheid van het ZEISS logo. Hierdoor zal men de superieure precisie en kwaliteit van […]