Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Luxottica en speciale activiteiten voor de zelfstandige opticiens
/In April hebben wij u geïnformeerd over de gezamenlijke brief die Optitrade en Centrop (*) hebben verstuurd naar Luxottica waarin wij onze zorgen hebben geuit over de online kortingsactie van 30% die door Luxottica International wordt aangeboden via de webshops van Ray-Ban en Oakley. We hebben toen gevraagd om gezamenlijk activiteiten te ontwikkelen die de […]
Panolux voegt desinfectiespray en handdesinfectiegel toe aan assortiment
/Vanaf heden heeft Panolux de desinfectiespray van OtoVia toegevoegd aan haar assortiment. De spray is geschikt voor oppervlakten, oorstukjes en monturen. Ook de handdesinfectiegel (500ml) van Audinell is vanaf nu verkrijgbaar via Panolux. De producten kunnen besteld worden via www.panolux-audio.nl/desinfectie. Voor vragen of telefonisch bestellen kunt u ze bereiken via: 0342-462486.
CooperVision lanceert nieuwe DUAL wear campagne
/CooperVision lanceert een nieuwe DUAL wear campagne waar ze samen met u als business partner de lenscategorie laten groeien door nog meer tevreden lensdragers te genereren. Ze willen u, als opticien, nog meer tools aanbieden zodat het gemakkelijker is om aan uw brildragers ook contactlenzen te verkopen. CooperVision heeft hiervoor een aantrekkelijke en herkenbare consumenten […]
Esprit Eyewear
/Esprit staat voor ongedwongen, authentieke mode die zonnig zelfvertrouwen en levensvreugde uitdrukt. Met bekwaam maatwerk en het gebruik van uitmuntende materialen, is Esprit in staat om trends vast te leggen. Comfort mag daarbij niet ontbreken. Dit alles zorgt ervoor dat het merk overal ter wereld erg geliefd is. De monturen van Esprit bootsen deze visie […]
Werken met Sectorplan Optiek en Coronaprotocol Audiologie
/In mei dit jaar is het Sectorplan Optiek in werking getreden. In dit protocol worden de minimale vereisten voor veilige optiek beschreven. Helaas is in de praktijk gebleken dat niet iedereen zich houdt aan de gegeven adviezen. Gezien de huidige ontwikkelingen rondom de verspreiding van het coronavirus is het extra belangrijk om te focussen op […]
Starkey -Pure individuele dynamiek
/Gepersonaliseerde Power in een oplaadbare Healthable maatoplossing! Dit is zoveel méér dan een hoortoestel alleen. Net als Starkey Livio Edge AI RIC, micro RIC en BTE hoortoestellen, hebben de nieuwe ITC modellen geïntegreerde biosensoren die samenwerken met de smartphone om functies als fitness-tracking mogelijk te maken. Livio AI ITC R op maat gemaakte oplaadbare […]
Optitrade Social Media: contentbibliotheek geopend!
/Klanten van Optitrade Social Media kunnen vanaf nu gebruikmaken van de contentbibliotheek. Hierin staan diverse berichten die klanten zelf in kunnen plannen en waarbij de tekst aangepast kan worden. Dit zijn berichten die naast de automatische planning geplaatst kunnen worden. Er staat van alles tussen. Dus als u bijvoorbeeld op zoek bent naar personeel of […]
Nieuwe campagnes Open Marketing Platform
/We hebben een aantal nieuwe campagnes op de portal van het Open Marketing Platform gezet voor de septembermaand. De algemene campagnes zijn o.a. gericht op een frisse start na de zomervakantie, myopie en om het belang van goed zicht onder de aandacht te brengen. Daarnaast hebben we een aantal interessante campagnes van leveranciers voor de […]
De Optiek Monitor gaat a.s. maandag van start!
/Dé manier om (nog) succesvoller te worden, is leren van elkaar. Het vergaren en delen van kennis over wat er in de markt en bij collega’s gaande is, geeft inzicht. En op basis van dat inzicht kunt u de beste strategie voor uw winkel bepalen. A.s. maandag zullen de eerste opticiens die zich hebben aangemeld […]
Eerste cijfers optiekmarkt juli zien er positief uit
/Ondanks dat nog niet alle cijfers van juli beschikbaar zijn willen we u allen, gezien de ontwikkelingen in de markt, toch alvast een beeld geven van de omzetprogressie. Het gaat hierbij om de belangrijkste categorie (glas) die een eerste indicatie is van de consumentenomzet. Het herstel zet gelukkig door en ook in juli werd er […]