Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
OPCI start met online bijeenkomsten
/OPCI (Onafhankelijk Platform Cochleaire Implantatie) heeft de huiskamerbijeenkomsten herstart sinds de coronamaatregelen vanaf 1 juli versoepeld zijn. Daarnaast zijn ze gestart met informatiebijeenkomsten die bedoeld zijn voor mensen om kennis te maken met de mogelijkheden van een cochleair implantaat en de huidige gebruikers van een CI. Lees hier het hele artikel Bron: hoorzaken.nl
Contentbibliotheek Optitrade Social Media
/Voor alle Optitrade Social Media klanten hebben we leuk nieuws! Binnenkort wordt er een contentbibliotheek toegevoegd aan het systeem. Hiermee heeft u de mogelijkheid om zelf berichten samen te stellen en direct in te plannen op uw Facebookpagina of Instagramaccount, naast de automatische berichten. Uiteraard zorgen we ervoor dat ook deze functie makkelijk in gebruik […]
Zolang er geen coronavaccin is, zal het retailspel écht anders zijn
/De effecten van COVID-19 -en alle bijbehorende maatregelen- op het consumentengedrag, is enorm. Retailexpert Q&A deed hier de afgelopen maanden onderzoek naar en de resultaten daarvan werden op 29 juni gedeeld tijdens een webinar voor klanten van Optitrade en Centrop. Frank Quix van Q&A ging hierbij specifiek in op de optiekbranche. De boodschap is niet […]
Optitrade Audiologie Webinar
/Op donderdag 9 juli om 12.00 uur vindt het allereerste Optitrade Audiologie Webinar plaats. Het thema dat centraal staat, is ‘Audiologievergoedingen van verzekeraars’. De afgelopen maanden kregen de audiciens behalve de Covid-19 crisis ook nog een paar andere alarmerende berichten vanuit de zorgverzekeraars over zich heen. De vergoedingen van o.a. VGZ en CZ worden in […]
Nieuw platform: ziewatjekan.nl!
/Achter de schermen heeft de NUVO in samenwerking met Cogonez gewerkt aan een nieuw platform: zie wat je kan. Deze website richt zich op jongeren die bezig zijn met studiekeuze, misschien wel van studierichting willen veranderen, of zijinstromen vanuit een ander vak. Er is namelijk werk zat in de optiek: meer dan negen miljoen Nederlanders […]
De nieuwe intuïtieve techniek van OrCam
/OrCam kan tekst voorlezen van o.a. kranten, boeken, restaurant menu’s productetiketten en computerschermen. Real-time herkent OrCam gezichten en identificeert producten, ook eventueel aan de barcode. Het toestel reageert zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief op eenvoudige handgebaren. Met Bluetooth kan OrCam koppelen met een oortelefoon of speaker. Het apparaat is in principe niet geschikt voor slechthorenden omdat […]
Verras uw Marvel-cliënten nogmaals!
/U zet graag die extra stap voor uw cliënten, want dat onderscheidt u van de anderen. Die verrassing op hun gezicht als hun verwachtingen overtroffen worden is waar u het voor doet. Kunt u een Marvel drager nog een 2e keer verrassen? Jazeker, de PartnerMic is hiervoor de perfecte accessoire! Het recept is eenvoudig: bij […]
Nieuwe consumentencampagne van GAIN: Oren naar 5 jaar vakantie? Dat is nog eens goed besteed vakantiegeld
/Aan de vooravond van de zomer, begint ook langzaam het gewone leven weer op te starten. We mogen de terrassen weer op en vakantiehuisjes en campings in Nederland zijn gedeeltelijk weer open, net als sommige grenzen binnen Europa. Maar de zomervakantie die we voor ogen hadden, zit er niet voor iedereen in. Maar misschien nog […]
Mooie actie met Scotch & Soda en Jaguar
/Uw zonnebrillen collecties nog niet helemaal compleet en vindt u het lastig nu een afspraak te plannen? Menrad heeft voor zowel Scotch & Soda als Jaguar de top 15 zonnebrillen samengesteld. Bestel nu deze top 15 zonnebrillen en wanneer er modellen over zijn na de zomer, kunt u deze omruilen voor de correctiemonturen van het […]
Menuet, het nieuwe Line Art ontwerp
/Line Art Charmant is premium eyewear voor verfijnde, moderne vrouwen die zich altijd onderscheiden van de massa met een elegante en modieuze stijl. De collectie is geïnspireerd door de harmonie en schoonheid van muziek, en is gemaakt van Excellence Titan, een Charmant-gepatenteerde titanium legering. Het materiaal Excellence Titan zorgt niet alleen voor superieur comfort, maar […]