Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Alcon biedt DTC leveringen aan via Easyonline
/We begrijpen ten zeerste dat COVID-19 een grote impact heeft op u, uw optiekzaak, uw klanten en de dagelijkse gang van zaken. Aangezien uw contactlensklanten thuis blijven is het voor hen minder makkelijk om contactlenzen te verkrijgen via hun vertrouwde optiekzaak. Daarom wil Alcon u in deze periode ondersteunen. Wij hebben niet stil gezeten en […]
Widex Remote Care™ : Op afstand, maar toch zó dichtbij!
/Persoonlijke aandacht, het leveren van maatwerk en goede nazorg, zijn kernwaarden voor u als audicien. Bovendien is tijdens het aanpasproces en de vervolgafspraken de verbale en non-verbale communicatie uiterst belangrijk. In de situatie waarin we nu verkeren, is dat geen vanzelfsprekendheid meer. Corona houdt ons in de greep en we zullen manieren moeten vinden om […]
Hoe kan Signia u helpen uw klant op afstand te helpen?
/Vanwege de Corona crisis die de wereld de laatste weken hard heeft getroffen, wordt er veel van uw aanpassingsvermogen gevraagd. Velen van u hebben moeten besluiten de winkel te sluiten of alleen klanten te ontvangen voor spoedgevallen. Ondersteuning op afstand is op dit moment de meest veilige manier om uw bestaande klanten ondersteuning te bieden […]
NIEUW: Phonak Expert Sessions
/In deze bijzondere tijden biedt Phonak volop gelegenheid om uw kennis te verdiepen! Phonak heeft het initiatief opgepakt om haar kennis en ervaring online te delen in interactieve Expert Sessions. Onze experts staan tot uw beschikking met trainingen over onderwerpen die u kunt aangeven! Training op maat Wij zijn beschikbaar om online, in overleg met […]
Doorstart Noizezz
/Wellicht heeft u de afgelopen dagen hier en daar wel wat ‘noizezz’ opgepikt in de wandelgangen van de markt. En vraagt u zich terecht af wat er nu precies gaande is. Deze brief dient om u persoonlijk te informeren over de feiten en zoveel mogelijk fabels te ontzenuwen. Op 8 februari jongstleden werd het faillissement […]
MBD Alternatief: Opleiding via ZoomMeeting
/Twee Business Development Training Workshops van MBD kunnen nu ook online gevolgd worden: Via ZoomMeeting. Geen ‘webinar’ maar een alternatieve workshop vanuit thuis of de PC op de zaak. Door middel van ZoomMeeting is er een live dialoog mogelijk met de deelnemers. Alle hebben Face@Face contact en kunnen vragen stellen die meteen beantwoord kunnen worden, […]
Verkoop tips aan audiciens tijdens de gedeeltelijke lockdown periode
/Het coronavirus treft ons allemaal! Uiteraard staat de gezondheid van ons allen bovenaan, echter hebben we ook economische gevolgen en maken velen van ons zich zorgen of je straks nog werk hebt, hoe je financieel rondkomt en over de voortgang van het bedrijf. Deze zorg kunnen wij u helaas niet afnemen. Wel kunnen we de […]
Veilig in contact met uw klant. Activeer de ReSound e-Assist!
/Met ReSound e-Assist blijft u in deze tijden op een veilige manier in contact met uw klant. Uw klant ervaart gemak en zekerheid, omdat ze op het moment dat het hen uitkomt -waar ze ook zijn- in staat zijn om een eventueel probleem kenbaar te maken aan u als professional. Uit tevredenheidsonderzoek onder consumenten blijkt […]
Ultimoo: een update van het Incasso Front
/Hierbij een update van uw incassofront. Ultimoo Incasso is nog steeds 100% up and running, nu alweer bijna twee weken. Op een aantal proceshouders na werken we allemaal vanuit huis. Met meer dan 100 “vestigingen” is de productie hoger dan ooit te voren en onze wijze van incasseren wordt door het overgrote merendeel van de […]
UWV streeft naar aanvraagdatum 6 april voor NOW-regeling
/Op de site van de rijksoverheid is te lezen dat de voorwaarden voor de NOW (Noodmaatregel ter overbrugging en behoud van werkgelegenheid) op 31 maart 2020 bekend zijn gemaakt. Het UWV streeft ernaar dat bedrijven vanaf 6 april een aanvraag kunnen indienen. Bedrijven die aan de voorwaarden voldoen, kunnen binnen twee tot vier weken een […]