Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Schrijf u nu in voor het Bernafon Viron webinar
/Onderwerp: Viron 9|7|5 Re-launch | Muziek & de voordelen van Viron Wanneer: vrijdag 24 april om 11:00 uur Vanuit Bernafon is onderzoek gedaan naar Viron hoortoestelaanpassingen bij musici en de uitkomst is verwerkt in een interessante White Paper. In dit webinar zullen Bjorn Wielakker & Merlijn Vink u meer vertellen over het onderzoek én de […]
Hoorzorg, waar uw klant ook is…
/Starkey Livio is een multifunctioneel hoortoestel. Leverbaar als 2000 en 2400 AI in de private markt, maar óók in de ZN Database in de uitvoeringen 1000 (Cat 3), 1200 (Cat 4) en 1600 (Cat 5). Op afstand programmeren is standaard in alle techlevels. Volledig met iPhone én Android mobiel te bedienen, biedt Livio natuurlijk klinkend […]
Ook via social media werken we samen
/Het bijhouden van Social Media kanalen is voor de ene opticien en/of audicien een leuke bezigheid, voor de ander een ingewikkeld verhaal waar ze weinig tijd in willen investeren. Via Optitrade Social Media bieden wij die laatste groep een mooie service. Wanneer men een abonnement afsluit worden de social media kanalen van de deelnemer automatisch […]
NUVO geeft antwoord op veelgestelde vragen in nieuwsbrieven
/In de nieuwsbrieven van NUVO worden diverse veelgestelde vragen behandeld over de coronacrisis. Bijvoorbeeld over of je voor meerdere vestigingen een vergoeding kan aanvragen bij de NOW en of er ook voor tijdelijk personeel een regeling is binnen de TOGS. https://www.nuvo.nl/actueel/toelichting-now-togs-eherkenning-aanvragen/ https://www.nuvo.nl/actueel/now-voor-tijdelijke-werknemers/
NOW-loket vandaag geopend
/Vanochtend om 09.00 uur heeft het UWV het NOW-loket geopend. Er ontstond vrijwel direct een wachtrij door de grote toeloop, maar die rij was tegen 12 uur verdwenen. Inmiddels zijn er al meer dan 15.000 aanvragen ingediend. Meer informatie: https://www.uwv.nl/werkgevers/overige-onderwerpen/now/index.aspx
Zorgverzekeraars bieden financiële hulp voor zorgaanbieders
/Gisteren werd bekend dat zorgverzekeraars zorgaanbieders gaan helpen als zij inkomsten mislopen tijdens de coronacrisis. Deze informatie werd geplaatst op de site van Zorgverzekeraars Nederland (www.zn.nl). Zorgaanbieders die niet direct betrokken zijn bij de zorg aan coronapatiënten, kunnen in aanmerking komen voor een maandelijkse continuïteitsbijdrage. Het betreft een vooruitbetaling die later verrekend kan worden met […]
Menrad: Bereikbaarheid en COVID-19 maatregelen
/Via deze weg wil Menrad the Vision Group laten weten dat onze gedachten bij u en uw naasten zijn in deze bizarre tijden. Wij realiseren ons terdege dat ons een enorme uitdaging staat te wachten waar we gezamenlijk onze schouders onder zullen moeten zetten. Hopelijk kunnen wij snel weer samen vooruit kijken. Ondertussen stellen wij […]
Alcon biedt DTC leveringen aan via Easyonline
/We begrijpen ten zeerste dat COVID-19 een grote impact heeft op u, uw optiekzaak, uw klanten en de dagelijkse gang van zaken. Aangezien uw contactlensklanten thuis blijven is het voor hen minder makkelijk om contactlenzen te verkrijgen via hun vertrouwde optiekzaak. Daarom wil Alcon u in deze periode ondersteunen. Wij hebben niet stil gezeten en […]
Widex Remote Care™ : Op afstand, maar toch zó dichtbij!
/Persoonlijke aandacht, het leveren van maatwerk en goede nazorg, zijn kernwaarden voor u als audicien. Bovendien is tijdens het aanpasproces en de vervolgafspraken de verbale en non-verbale communicatie uiterst belangrijk. In de situatie waarin we nu verkeren, is dat geen vanzelfsprekendheid meer. Corona houdt ons in de greep en we zullen manieren moeten vinden om […]
Hoe kan Signia u helpen uw klant op afstand te helpen?
/Vanwege de Corona crisis die de wereld de laatste weken hard heeft getroffen, wordt er veel van uw aanpassingsvermogen gevraagd. Velen van u hebben moeten besluiten de winkel te sluiten of alleen klanten te ontvangen voor spoedgevallen. Ondersteuning op afstand is op dit moment de meest veilige manier om uw bestaande klanten ondersteuning te bieden […]