Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
2020 goed van start voor audiciens
/Het nieuwe jaar is voor de zelfstandige audiciens van Optitrade goed van start gegaan. De inkoop steeg -in vergelijking met januari 2019- in aantallen met 10%. Om hun positie in de veranderende markt te versterken, is het belangrijk dat de zelfstandigen de aantallen, marges en kosten voortdurend in de gaten houden. Daarnaast moeten zelfstandige audiciens […]
Goede optiekomzet in een lastig jaar
/We weten allemaal dat de optiekmarkt in 2019 verder onder druk is komen staan. De hevige concurrentie van de ketens, de activiteiten van zogeheten ‘disruptieve spelers’ als Eyelove en de lage prijzen van Charlie Temple zijn daar debet aan. Als gevolg van de overload aan mediacampagnes werd letterlijk iedere consument geconfronteerd met deze ontwikkelingen en […]
Doe wat Instagram wil en word populair in 12 stappen
/Meer dan een miljard mensen gebruiken Instagram ten minste één keer per maand. Hoe steekt u met uw account boven het maaiveld uit? Jelmer de Boer, zelf ooit professioneel Instagrammer met vier accounts, legt het uit in dit artikel van het AD uit. Bron: AD.nl #Blij met enorm grote accounts Een sociaal netwerk wordt niet […]
Hoe belangrijk is veiligheid voor U?
/Hoe belangrijk is veiligheid voor U? Optitrade en MCS (Multi Care Systems) nodigen u uit voor de opleiding, verdieping van het hoorhulpmiddel bereikbaarheid & veiligheid van Multi Care Systems. t van harte welkom op 2 maart 2020 in Nieuw Vennep aan de Drachmeweg 2. Voor deze dag gegenereerd u 15 StAr accreditatiepunten. De kosten voor […]
Starkey Livio AI: éérste hoortoestel ooit op TIME lijst van beste uitvindingen
/TIME is een Amerikaans, wekelijks verschijnend opinieblad dat wereldwijd invloed heeft. Het werd opgericht in 1923 en wordt uitgegeven door het tijdschriftenconcern Time Inc. TIME stelt dat de lijst van ‘Best Inventions’ uitvindingen markeert die de wereld beter, slimmer en zelfs een beetje leuker maken”. TIME gebruikt een meerstappen proces om de jaarlijst samen te […]
De nieuwe duurzame collectie REFLECTION van Monkeyglasses
/Monkeyglasses’ SS20-collection is de eerste collectie die gelanceerd wordt na het 10-jarig jubileum en de opening van de flagship store in Kopenhagen. Er zijn zoveel doelen bereikt. Nu is het tijd om duurzaamheid naar een nieuw level te tillen. Dus wat brengen we? Wat willen we anders doen? Hoe zal Monkeyglasses toetreden tot het nieuwe […]
Kies de bril die bij je past
/Dè perfecte bril Kinderen willen, net als volwassenen, er goed uitzien met hun bril op. Jongere kinderen willen vaak gewoon een bril in hun lievelingskleur, bij oudere kinderen komt er meer bij kijken. De nieuwe aanwinst moet een verlengstuk zijn van hun persoonlijkheid en wordt als een modieuze accessoire beoordeeld. Het uitzoeken van dè perfecte […]
Menrad voegt Scotch & Soda toe aan portfolio
/Het in Amsterdam geboren merk dat begon als een label voor herenkleding, is een wereldwijd erkende naam. Het merk ontwikkelt ook dameskleding en accessoires en heeft nu meer dan 210 zelfstandige winkels wereldwijd. Elke winkel viert de lokale nuances maar blijft toch herkenbaar. De ontwerpfilosofie van het merk is om te verrassen. De debuut brillencollectie […]
Charmant by Caroline Abram introduceert twee nieuwe concepten
/Charmant by Caroline Abram introduceert twee nieuwe concepten, de Vibrant en de Charming. Door de kwaliteit en technische precisie van Charmant Group te combineren met de vrouwelijke gevoeligheid van Caroline Abram, ontdekt u in deze collectie de kenmerkende stijl van de ontwerper door middel van vormen en volumes, met behoud van de essentie van het […]
De FLEX™ Experience van Unitron
/Dennis Schreven voor Unitron, 10.30 – 10.55 uur Hij zal stilstaan bij de nieuwe klant en zijn of haar veranderende behoeften. Deze behoeften vertaalt hij naar het traditionele winkelproces (intake en proef) en introduceert aansluitend de onderscheidende filosofie van Unitron op dit proces. Deze filosofie bestaat o.m. uit het genereren, inzetten van objectieve en subjectieve […]