Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Erasmus MC en Opthecs BV zijn een exclusieve licentieovereenkomst aangegaan over de 3D-eye trackinglens
/Op 1 mei 2019 zijn het Erasmus MC en Opthecs BV een exclusieve licentieovereenkomst aangegaan over de 3D-eye trackinglens, ontwikkeld door onderzoekers van het Erasmus MC. Onderzoekers van Erasmus Medisch Centrum Rotterdam hebben in samenwerking met Ophtecs Europe BV een speciale lens ontwikkeld die hoogwaardige tracking van horizontale, verticale en torsie-oogbewegingen mogelijk maakt. De lens […]
Al 1 miljoen kinderen geholpen door MODO!
/Het BUY A FRAME – HELP A CHILD SEE-programma van MODO heeft een nieuwe mijlpaal bereikt: 1 miljoen kinderen zijn al geholpen. Met het programma worden er in achtergestelde gebieden in India onder andere gratis oogonderzoeken, gratis opleidingstrajecten en wanneer nodig gratis brillen of behandelingen aangeboden aan kinderen in nood. Om te vieren dat MODO […]
Bij aankoop van 15 stuks Moncler ontvangt u een gratis Ipad cover
/Marcolin lanceert een nieuwe actie voor het merk Moncler. Bij aankoop van 15 stuks Moncler ontvangt de opticien een Ipad Cover. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt. *Niet cumuleerbaar met andere voorwaarden of acties. Bekijk de collectie.. Wilt u meer informatie of direct een order plaatsen? Neem dan contact op met een […]
Swarovski acties voor nieuwe en bestaande klanten
/Iconisch, meesterlijk vervaardigd en met een vleugje glamour. Dat is de Swarovski-brillencollectie. Het merk combineert hoogwaardig vakmanschap met unieke kristallen versieringen. De hedendaagse monturen van Swarovski vallen op, omdat ze op briljante wijze licht reflecteren bij beweging. Het zijn echte blikvangers en laten iedere vrouw schitteren. Actie voor nieuwe klanten: Actie voor bestaande klanten: *Deze […]
Ontvang een gratis DIESEL POS pakket
/De campagne ‘The Unstoppable Kids’ is afgelopen, maar voor zomer 2019 diept Diesel KIDS dit concept verder uit. Centraal hierin staat de onuitputtelijke energie van kinderen. Kinderen kijken de wereld nog in zonder de filters van volwassenen en dat maakt hen onbevangen en eerlijk. #NOFILTERKIDS Speciale actie: bij een minimum order van 10 DIESEL Kids […]
Ontvang gratis Guess zonnebrillen op sterkte bij uw bestelling
/De nieuwe eyewear-collectie van GUESS is opgebouwd uit trendy zonnebrillen en monturen voor zelfverzekerde vrouwen. Eenvoudig te dragen monturen zijn afgewisseld met originele en uitgesproken modellen waarin de iconische elementen van het merk duidelijk herkenbaar zijn. Speciale actie: bestel 20 zonnebrillen op sterkte en ontvang er 2 gratis!* Deze actie geldt tot en met 30 […]
Nieuw B2B platform voor de Victoria’s Secret collectie van Marcolin
/Tijdens MIDO lanceerde Marcolin de nieuwe collecties Victoria’s Secret en Victoria’s Secret Pink. Deze worden uitsluitend digitaal (via de B2B-website) getoond en verkocht en dat blijkt aan te slaan. ”We verkopen dit merk op een geheel andere manier dan klanten van ons gewend zijn en hier is duidelijk animo voor”, vertelt Country Manager Isabelle Moës. […]
Bjorn Kuipers trapt Optitrade Day 2019 af!
/Björn Kuipers trapt op 16 september Optitrade Day 2019 af met een spetterende presentatie over samenwerking. Samenwerken werkt in de topsport en in retail.. Björn Kuipers is misschien wel de bekendste scheidsrechter van dit moment. Echter dit is slechts zijn bijbaan. In het dagelijks leven is hij een zeer succesvol supermarktondernemer. Zijn Jumbo supermarkt werd […]
Tweede spreker van Optitrade Day is Kees Buur
/Eerder maakten we bekend dat Björn Kuijpers op het programma staat voor Optitrade Day 2019. Nu kunnen we een tweede naam bekend maken en dat is Kees Buur. Kees Buur voorheen inkoopdirecteur van A.S. Watson heeft de gedurende 28 jaar een onuitwisbaar stempel gedrukt op de uitstraling en het succes van Kruidvat. Retailer in hart […]
Rodenstock – Terugblik DNEye® Membership event
/Rodenstock kijkt terug op een geslaagd DNEye® Membership event dat voor de allereerste keer werd georganiseerd op maandag 8 april jl. in De Fabrique in Utrecht. Thema van het event was focus en dit liep duidelijk als een rode draad door het interactieve dagprogramma. Een fantastische opkomst, vrolijke gezichten, mooi weer, een prachtige locatie, sprekers […]