Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor jou op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur jouw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
25-1-2024 | 19-1-2024 |
22-2-2024 | 16-2-2024 |
28-3-2024 | 22-3-2024 |
25-4-2024 | 19-4-2024 |
23-5-2024 | 17-5-2024 |
27-6-2024 | 21-6-2024 |
25-7-2024 | 19-7-2024 |
22-8-2024 | 16-8-2024 |
16-9-2024 | 20-9-2024 |
10-10-2024 | 03-10-2024 |
28-11-2024 | 25-11-2024 |
19-12-2024 | 13-12-2024 |
Bestel alvast de Lenzen of Zonnebrillen Campagne!
/In mei staan de Optitrade Reclame Marketing (ORM) campagnes in het teken van lenzen & zonnebrillen. Deze campagnes kunt u nog steeds bestellen! Kies hieronder een opmaak en bestel voor maar €175,- een POS Pakket, bestaande uit: 1 standaard advertentie, 2 stoepbordposters, 2 raamstickers, 2 showcards, facebook banner en instagram banner. DM of Huis-Aan-Huis mailing […]
Nieuwe collectie ProDesign
/Born. Designed. Created. In Denmark. Al sinds bijna een halve eeuw ontwerpt ProDesign prachtige brillen met strakke Scandinavische lijnen, geïnspireerd op het Deense erfgoed. Hun visie is eenvoudig: Compromisloos design en kwaliteit terwijl ze altijd streven naar meer. Deze uitgangspunten zijn diepgeworteld in het DNA van ProDesign en stimuleren hen iedere dag. Welkom in de […]
Optitrade heeft nieuwe Manager Inkoop & Assortiment
/Voor velen in de optiekwereld is hij een bekend gezicht: Bas Huismans. Hij bouwde de afgelopen 9 jaar naam op als Senior Accountmanager van Optitrade en wordt met ingang van 1 mei 2019 Manager Inkoop & Assortiment bij Optitrade. Dankzij zijn jarenlange ervaring beschikt Bas over gedegen kennis van de markt en kent hij veel […]
Starkey Livio AI maakt voor u de weg vrij naar unieke nieuwe informatie en dienstverlening
/De belangrijkste taak van een hoortoestel is geweldig horen en dat bieden de Starkey Livio AI’s ook. Maar waarom daarna stoppen? Alléén met Livio AI kunt u slechthorenden van alle leeftijden helpen hun algeheel welzijn proactief aan te pakken. En méér! Elk Livio AI (Artificial Intelligence) hoortoestel is voorzien van sensoren om onder meer beweging, […]
Nieuwe designrichtingen en Parijse erfgoed in de voorjaar/zomer collectie van ELLE
/ELLE staat symbool voor de levensvreugde van dynamisch Parijs. De authentieke en elegante stijl spreekt vrije en gepassioneerde geesten aan; vrouwen die hun vleugels graag uitslaan en op zoek gaan naar de absolute vrijheid en spannende stijlen en belevingen. ELLE-eyewear perfectioneert elke look met eigentijdse fashionstatements die alom waardering oogsten. De nieuwe ELLE-brillen dragen het […]
Versa one day toric, de torische daglens met 35.000 parameters
/Versa One Day Toric is een made-to-order daglens. Verkrijgbaar in 65 sferische sterktes, keuze uit 15 cilinders en 36 asstanden. Deze ongeëvenaarde keuze aan parameters geeft u als contactlensspecialist de vrijheid om vrijwel alle astigmaten te helpen. De aanpassing is zeer gemakkelijk en heeft een standaard bcr van 8.70 en een diameter van 14.40. Ideaal […]
Nieuwe lens voor presbyopie van Markennovy in samenwerking met het Brien Holden Vision Institute
/Waarom is presbyopie zo belangrijk voor Markennovy? Tegenwoordig zijn er, alleen al in Europa, rond de 340 miljoen mensen ouder dan 45 jaar die in mindere of meerdere mate correctie nodig hebben voor het zicht van dichtbij1. In verschillende onderzoeken wordt geschat dat in 2050 1,8 miljard mensen wereldwijd last zullen hebben van presbyopie1. Echter, […]
Succesvolle start Optitrade Social Media
/Vorige maand zijn we gestart met Optitrade Social Media. Een service waarmee wij opticiens en audiciens ontzorgen op het gebied van Social Media. Dat daar behoefte aan is blijkt uit de vele aanmeldingen voor de gratis proefperiode (ruim 290 winkels waarvan 220 opticiens en 70 audiciens). (De proefperiode die onlangs voor audiologie is afgerond en […]
Optiek inkoop stijgt licht 1e kwartaal 2019
/In het 1e kwartaal van 2019 hebben de zelfstandige opticiëns van Optitrade een licht positief omzetresultaat geboekt ten opzicht van het 1e kwartaal van 2018. De totale inkoopomzet is like for like (zelfde deelnemers in 2019 als in 2018) met 1,0 % toegenomen. De glasomzet steeg licht (0,9 %) echter het aantal ingekochte glazen nam […]
Harry Bijl spreker bij NUVO Meets op 6 mei!
/Op de NUVO Meets van 6 mei zal Harry Bijl, innovator en inspirator van INretail, een presentatie geven waarin hij ingaat op ‘De zappende klant’: Hoe trigger je de consument van 2030? Harry werkt al ruim 10 jaar voor INretail als innovator en inspirator. Het delen van positieve energie en mensen met elkaar verbinden is zijn […]