Versterk uw online met 5-sterrenspecialist
Over 5-sterrenspecialist
Mond-tot-mond reclame is één van de meest krachtige marketinginstrumenten! Nieuwe klanten krijgt men vaak door goede ervaringen van andere klanten met een ondernemer. Tegenwoordig verplaatst deze vorm van marketing zich naar het internet in de vorm van reviews en ratings. 5 sterrenspecialist is sterk in reviewmarketing, Juist voor lokale ondernemers.
5-sterrenspecialist is hét keurmerk voor klanttevredenheid
Met het keurmerk 5-sterrenspecialist kunt u benadrukken dat u het belangrijk vindt om met de hoogst mogelijke service voor uw klanten klaar te staan. Daarnaast toont u met het 5-sterrenkeurmerk aan dat de reviews echt zijn conform de wet tegen nepreviews welke per 28 mei 2022 van kracht is. Als sociaal betrokken ondernemer straalt u uit dat u wilt weten wat er bij uw klanten speelt en hoe ze uw hulp en advies hebben ervaren. Middels het verzamelen van gecontroleerde klantbeoordelingen kunt u het verhaal van uw klant etaleren en draagt u ook een steentje bij aan het goede doel. Voor iedere beoordeling doet 5-sterrenspecialist een donatie aan het KWF. U ontvangt een licentie, Point-Of-Sale materiaal, een oorkonde en opname in de bedrijvengids van 5-sterrenspecialist.
Online reputatie management systeem
5-sterrenspecialist heeft software ontwikkeld waarmee u op een gemakkelijke manier uw online reputatie kunt managen. Met de 5-sterrengroeipromotor is er een unieke softwarematige oplossing in de markt. Door klanten te bedanken voor de aankoop gaat u op basis van aftersales uw klanten benaderen. Niet “schooien” om een vragenlijst in te vullen, maar gewoon een bedankje aan uw klant zorgt voor een heel andere beleving. U bedankt de klant en laat hem of haar weten dat u er blij mee bent dat ze voor jouw onderneming hebben gekozen. Vanuit dat perspectief vragen we alleen hoe groot de kans is dat
ze u aanbevelen en of er in de toekomst wellicht iets kan zijn wat u anders zou kunnen doen, waardoor u de klant nog fijner kunt helpen. Hierdoor is gemiddeld 64.7% bereid om een mening te delen. Vanuit deze feedback kunt u leren en de klantbeleving etaleren.
Leren door klanttevredenheid te meten
Met het platform van 5-sterrenspecialist bedankt u uw klant en stelt u 3 vragen over het contactmoment (bijvoorbeeld aankoop, passing, reparatie, etc.):
- Hoe waarschijnlijk is het dat je Opticien/Audicien X aanbeveelt? NPS Netto Promotor Score: voortgang en vergelijk met concullega’s en per medewerker.
- Waarom wel of niet? Waardevolle informatie over het contactmoment.
- Wat kan Opticien/Audicien X voortaan beter doen?
Etaleren door online reputatie management
Wie Googelt tegenwoordig niet naar de ervaringen van anderen voor een aankoop of bezoek? Belangrijk is dat de online reputatie op alle relevante plekken tot uiting komen; niet alleen op het reviewplatform van 5-sterrenspecialist! Daarom hebben zij de mogelijkheid om reviews op te vragen voor diverse platformen zodat u meer controle heeft over uw reputatie op deze platformen en een betrouwbaar beeld geeft van de onderneming. 5-sterrenspecialist beschikt over mogelijkheden om reviews te verzamelen voor diverse platformen die voor een winkelier relevant is. Voor scores in de zoekresultaten is het belangrijk dat reviews worden geplaatst op onafhankelijke reviewplatformen zoals op 5-sterrenspecialist.nl, maar ook voor Google of Facebook!
Aanbod voor leden van Optitrade
- 5-sterrenspecialist heeft in samenwerking met Optitrade een scherpe aanbieding voor u samengesteld: het Plus abonnement van 5-sterrenspecialist. Enkele punten zijn o.a.:
• Een eigen online pagina met reviews, een introductie, contactgegevens en scores. Dit ondersteunt de (online) vindbaarheid en biedt een extra interactiemoment met content.
• Een onboarding-sessie waarin uitleg wordt gegeven over het gebruik van ons platform en ondersteuning wordt geboden over de inregeling zoals deze gewenst is.
• Er zijn een aantal vaste evaluatiemomenten voor het optimaliseren van de online reputatie, maar men kan tussentijds altijd contact opnemen.
• Optioneel kunnen reviews van een bestaand platform worden overgezet naar het platform van 5-sterrenspecialist.
• Een review kan niet ongedaan worden gemaakt, maar men krijgt wel de mogelijkheid om een review in quarantaine te plaatsen en om een herbeoordeling aan te vragen.
• Met het keurmerk 5-sterrenspecialist en vermelding van de meegeleverde reviewpolicy voldoe je aan de nieuwe wetgeving (28 mei 2022) om de echtheid van reviews te garanderen.