Ervaar daglenzen met Cooper en maak kans op een festivalticket t.w.v. 75,- euro
In april is de nieuwe campagne voor Young Adults gelanceerd: Wen-in-1-week! Fase 1 en fase 2 zit erop en we gaan wegens succes verlengen! Met maar liefst 300 deelnemers zetten we de campagne door. Dit betekent dat Generatie Z in september & oktober ook nog de ‘Wen-in-1-Week lenzenset’ kan kopen en dat de succesvolle landelijke social media & de winactie van Ticketmaster vouchers worden verlengd t/m 31 oktober.
Daarnaast bieden wij deelnemers een unieke kans om ‘Soms daglenzen, soms een bril’ onder de aandacht te brengen in uw winkel. Naast de gebruikelijke promotiematerialen hebben we nu namelijks iets nieuws: narrowcasting video’s om in uw winkel te tonen in staand & liggend formaat, met maar liefst 3 verschillende personages uit de Young Adults campagne. En omdat de video zich focust op multiwear in het algemeen, en niet specifiek op de campagne Wen-in-1-week, kunt u deze video’s lang laten draaien in uw winkel, of op uw website.
Indien u wilt deelnemen aan de campagne kunt u dit aangeven bij uw Business Development Manager of een e-mail sturen naar marketing@coopervision.nl.
Wij kijken er naar uit om het bewustzijn van multiwear onder jongvolwassen brildragers nog meer te laten groeien & hen uiteindelijk naar uw winkel te helpen!. Laten we samen blijven bouwen om deze doelgroep in uw winkel te krijgen!