De meerwaarde van Starkey’s nieuwste toegankelijkheidsfeatures
Toegankelijkheid is een essentieel thema voor Starkey. Hiervoor zijn meerdere waardevolle technologieën en features ontwikkeld, waaronder de innovatieve My Starkey app. My Starkey is ontworpen met input van hoortoesteldragers en werkt naadloos samen met Genesis AI-hoortoestellen. Hierdoor kunnen uw klanten genieten van verbeterde luisterervaringen, een beter welzijn en een comfortabeler dagelijks leven – allemaal binnen handbereik.
My Starkey biedt gebruiksvriendelijke functies waarmee klanten:
- Hoortoestelinstellingen kunnen aanpassen, gesprekken kunnen streamen en zelfs verloren hoortoestellen kunnen terugvinden.
- Nauwkeurig hun stappen kunnen tellen, betrokkenheid kunnen bijhouden en welzijnsdoelen kunnen bereiken.
- Talen kunnen vertalen, herinneringen kunnen instellen en gebruik kunnen maken van een reeks handige functies die het leven eenvoudiger maken.
Hieronder vindt u een overzicht van enkele toegankelijkheidsfuncties van Starkey Genesis AI.
- Spraak naar Tekst (transcriberen)
- Live Vertalen
- Stembediening + Smartassistant
- Valdetectie en alarmering
- Inzicht in mentaal welzijn
- Herinneringen
- Dubbeltikbediening
- Hear Share (app voor mantelzorgers)
- Zelfcheck en hulp bij onderhoud
- TeleHear (hulp op afstand)
- Compatible met Amazon Fire TV
- Compatibiliteit met OrCam
De komende tijd worden een aantal van deze unieke toegankelijkheidsfeatures uitgelicht om te laten zien welke meerwaarde ze voor uw klant bieden. We beginnen met de Spraak naar Tekst functie, ofwel ’transcriberen’.
Hoe gaaf is dit! Spraak naar tekst (transcriberen)
Wat is het?
De gesproken tekst wordt live mee getypt in de My Starkey app.
Waarom?
Er kunnen situaties zijn waarin het lastig kan zijn om langdurig gefocust te luisteren. Vooral voor klanten met een discriminatieverlies is het enorm handig om live mee te kunnen lezen met wat er gezegd wordt. Zo kunnen ze het gesprek volledig volgen en begrijpen.
Biedt deze functie nog een leuke extra?
Jazeker, alle uitgeschreven tekst in de app kan na afloop naar jezelf geappt of gemaild worden. Zo wordt het een stuk eenvoudiger om ‘notulist van dienst’ te zijn.
Hoe werkt het?
- Druk op het ‘Meer’ symbool
- Kies in dit menu voor ‘Spraak naar Tekst’
- Druk op het symbool van de microfoon om het transcriberen te starten
- Als u de getranscribeerde tekst wilt mailen of appen, druk dan op het ‘deel’ icoon
Wilt u zien hoe deze functie werkt? Bekijk dan deze instructievideo.
Starkey Nederland
KIND HOREN BV | Starkey Benelux
Laan van de Leeuw 50
7325 PB Apeldoorn
055 360 21 11
info@KINDHOREN.nl
Accountmanagement Starkey Benelux
Jeroen Douw | jeroen@kindhoren.nl – Mobiel: +31 (0)6-220 620 70
Thom Boschloo | thom@kindhoren.nl | Mobiel: +31 (0)6-285 808 69
Robbert Dingenouts | robbert@kindhoren.nl | Mobiel: +31 (0)6-183 542 27
Guillaume Lapere | guillaume@kindhoren.nl – 06-430 589 22
www.kindhoren.com
www.starkey.nl