HOC: Nikon campagne ‘The Line of Sight’
‘The Line of Sight campagne informeert de consument over verschillende soorten zichtproblemen. Dit wordt gedaan door middel van educatieve filmpjes en social media posts. Zo wordt er uitgelegd hoe het oog werkt, wat myopie & hypermetropie is, maar ook hoe brillenglazen schoongemaakt moeten worden, voor de beste bescherming.
De reeks bestaat uit 12 filmpjes, die perfect ingezet kunnen worden op uw social media accounts en in uw winkel.
Vanaf 1 juli kunt u diverse bestanden downloaden voor deze campagne via de imagebank van HOC. De imagebank (https://opticien.marcomportal.nl/Portal/ExternalPage.aspx) bevat alle materialen, zoals afbeeldingen, filmpjes en social media posts.
In juli en augustus wordt de content van ‘The line of Sight’ campagne ingezet op de Nikon Facebookpagina en op de Nikon website , waarbij HOC de consumenten informeren en via de shoplocator doorverwijzen naar de Nikon Partners.
Bent u benieuwd naar de campagne en de toegevoegde waarde van Nikon brillenglazen voor uw winkel. Neem dan contact op met uw accountmanager van HOC.