Hooridee organiseert op 12 februari een nascholingsdag
U wilt uw klanten zo graag helpen, maar merkt dat dit weerstand oproept.
U hebt goede ideeën en mooie oplossingen, maar uw klant staat hier absoluut niet voor open.
U doet er alles aan met uw klant mee te denken, maar diegene vindt juist dat u geen begrip toont.
Zoveel dilemma’s waar u elke dag mee geconfronteerd wordt. Hoe komt dit toch?
Hoe zou het voelen als u leert om te gaan met de weerstanden van uw klanten? Dat u leert op welke wijze u deze klanten het beste kan benaderen en dat u leert hoe u bij uw klanten goed kan aansluiten.
Hooridee biedt hulp! Op woensdag 12 februari 2020 geven zij een nascholingsdag voor audiciens.
Deze unieke nascholing wordt gegeven door twee slechthorende trainers, die precies weten wat het is om te leven en te werken met een hoorprobleem. Daarnaast wordt deze training door Audidakt geaccrediteerd met 15 punten.
Wat krijg je op deze nascholingsdag?
Nieuwe kennis waarmee u begrijpt hoe het komt dat uw klanten nee zeggen;
Unieke inkijkjes in het leven van een slechthorende klant;
Begrip voor het leerproces waar de klant doorheen gaat;
Inzicht in hoe je klanten kan uitnodigen in beweging te komen;
Nieuwe tools waarmee uw klanten wél aan de slag willen met nieuwe oplossingen, en nog veel meer waardevolle inzichten.
Meer informatie? Klik hier, ga naar https://hooridee.nl/programma/
Meteen inschrijven kan natuurlijk ook via dit inschrijfformulier. Het ingevulde formulier kunt u sturen naar info@hooridee.nl