Interview retailtrends: Waarom Nederland klaar is voor Mister Spex.

Retailtrends publiceerde deze week een interview met Mister Spex. Ze blikken daarin terug op de start van de online verkoper en kijken vooruit. Er wordt uitgelegd waarom Nederland klaar zou zijn voor Mister Spex. Ze willen zich meer in de kijker spelen en laten zien dat een bril online kopen prima kan.

Hoewel de verkoper online gericht is, zijn er in sommige landen ook fysieke winkels te vinden van Mister Spex.  Ze leggen uit dat dit een onderdeel is van hun omnichanelstrategie en dat het goed is voor de naamsbekendheid.  Vooralsnog is Mister Spex niet van plan om in Nederland een fysieke winkel te openen. Wel is het zo dat klanten van Mister Spex bij een aantal aangesloten opticiens een oogmeting kunnen laten doen.

De toekomstplannen zijn vooral gericht op het investeren in designen en het produceren van brillen. Tevens zijn ze bezig met het ontwikkelen van een online oogmeting en samenwerkingen met influencers.

Het hele interview kunt u lezen op retailtrends.nl