Nieuw B2B platform voor de Victoria’s Secret collectie van Marcolin
Tijdens MIDO lanceerde Marcolin de nieuwe collecties Victoria’s Secret en Victoria’s Secret Pink. Deze worden uitsluitend digitaal (via de B2B-website) getoond en verkocht en dat blijkt aan te slaan.
”We verkopen dit merk op een geheel andere manier dan klanten van ons gewend zijn en hier is duidelijk animo voor”, vertelt Country Manager Isabelle Moës. “Met deze werkwijze helpen we opticiens om op een eenvoudige manier meerdere en andere doelgroepen te bereiken”.
Voor de prijs hoeft u het niet te laten: de adviesverkoopprijzen van Victoria’s Secret variëren van 60 tot 130 euro. “Dit maakt de collectie extra interessant voor de opticien”, aldus Isabelle. “Bovendien wisselt ieder seizoen de complete collectie. Daardoor is het echt een one-shot collectie voor jongeren. Doe hier uw voordeel mee!”
De collectie van Victoria’s Secret en Pink wordt niet op de traditionele wijze via de vertegenwoordigers verkocht, maar enkel via de B2B-website. Met deze collectie kunt u voortdurend en snel inspelen op de behoeften van een jonge doelgroep die actief is op social media en veelvuldig naar festivals gaat. Belangrijk dus om deze media in te zetten wanneer u de collectie gaat verkopen én om op de juiste locaties zichtbaar te zijn!
Ontdek hier de collectie: https://victoriassecreteu.marcolin.com/index.php
Wanneer de link opent: vul uw klantnummer in het eerste kader in en uw password in het tweede (B2B-password van Marcolin). Hebt u geen Marcolin-password? Vul dan uw telefoonnummer in (zonder punten of spaties).
Voor een eerste aankoop is een minimum van 20 stuks vereist; hierna kunt u per stuk bijbestellen.
Wees creatief en speel in op een doelgroep die we vaak missen in onze winkels! Victoria’s Secret is een hype bij het jongere publiek, dus grijp deze kans…
Neem voor meer informatie contact op met Ann Staelens, via T. +32 477 316 662 of kijk op www.marcolin.com.