Nieuwe merkidentiteit voor Ad Lib
Ad Lib heeft een dynamische transformatie ondergaan. Het premium brillenmerk viert “Shifting Perspectives” met een frisse merkidentiteit en modieuze monturen in opvallende kleuren, verschillende materialen en innovatieve ontwerpen. Brillen voor mensen die hun eigen stijl bepalen.
Highlights van het nieuwe Ad Lib-hoofdstuk
- Shifting Perspectives – een moderne merkidentiteit en -uitstraling
- Innovatieve materialen en materiaalmixen
- Modieuze tinten en unieke kleurenpaletten
- Trendy designs in een frisse, jeugdige stijl
- Nauwkeurig vervaardigd met Japanse technologie
Ad Lib: geen status. Maar een statement.
Ad Lib werd tien jaar geleden gecreëerd als eerbetoon aan vrijheid en individualiteit en gooide de regels overboord. Door titanium te combineren met ongebruikelijke kleuren liet het zien dat robuustheid en stijl naast elkaar kunnen bestaan. Vandaag de dag blijft het label conventies uitdagen. Ad Lib is geëvolueerd en blijft mensen inspireren om de wereld vanuit een ander perspectief te bekijken.
Dit nieuwe tijdperk tilt Ad Lib naar een hoger niveau. De nieuwe modellen zijn nog steeds van betrouwbare hoge kwaliteit en bieden een geweldige draagcomfort. Maar nu gaat Ad Lib verder dan titanium en introduceert nieuwe materialen en unieke combinaties. Het kleurenpalet breidt zich ook uit, met fellere, creatievere en compleet nieuwe tinten om uit te kiezen. Met een ontwerp dat zowel stijl als comfort benadrukt, is elke bril een statement van individualiteit – gemaakt voor en geïnspireerd door mensen die hun eigen weg gaan.
Shifting Perspectives: de essentie van Ad Lib
In een wereld vol mogelijkheden. Wat weerhoudt ons om ons standpunt te veranderen? In een wereld vol individuele vrijheden. Waarom volgen we onze eigen regels niet? In een wereld vol creativiteit. Waarom creëren we onze eigen realiteit niet? Laten we de wereld met nieuwe ogen ontdekken en ons eigen verhaal van vrijheid schrijven. Let’s Shift our Perspectives.