Nikon Najaarscampagne
Bij Nikon Lenswear geloven ze dat alles begint met een detail. Het zijn de details die ons van gewoon naar buitengewoon bewegen. Daarom ontwikkelt Nikon kijkoplossingen die mensen helpen het leven duidelijker te zien dan ooit te voren, om zo niets te missen.
EVERYTHING STARTS WITH A DETAIL.
Deze najaarscampagne staat dan ook geheel in het teken van het zichtbaar maken van details en het merk Nikon nog meer lading geven.
Waarom deelnemen?
Met deze campagne creëren ze zoveel mogelijk ‘buzz around the brand’ waardoor ze hun merkbekendheid vergroten en ze nog meer lading aan het merk Nikon geven. Op deze manier zorgen ze voor meer traffic naar uw winkel en is het dus belangrijk dat de consument daar de herkenning van de campagne heeft middels de POS-materialen die u toegestuurd krijgt, om vervolgens de conversie op hun Nikon brillenglazen te vergroten.
Microsite
Nikon heeft voor deze campagne een microsite ontwikkeld waar, middels Augmented Reality (AR) filters, de voordelen van onze hoge precisie brillenglazen tot leven worden gebracht en de consument kan ervaren waar Nikon Lenswear voor staat.Vandaaruit zal de consument via de storelocator doorverwezen worden naar de dichtstbijzijnde Nikon Lenswear Partner.
AR Filters
Zie de details van het leven. De AR filters van deze campagne laten de USP’s van Nikon Lenswear in beweging zien door mensen naar de kleine details te laten zoeken en te laten zien hoe ze iets buitengewoons kunnen ontdekken. Er zijn 4 AR-filters beschikbaar via de microsite en het 5e AR-filter komt tot leven in de winkel middels de QR-code op de KV van de campagne.
Direct Mailing
Om deze campagne ook offline te kunnen ondersteunen is er een Direct Mailing ontwikkeld. De DM dient als belangrijke asset om bestaande en prospect klanten te bereiken. Deze Direct Mailing kan op diverse plekken gepersonaliseerd worden met eigen logo en communicatie. Het activeert de consument om uw winkel te bezoeken en gebruik te maken van de AR-filters en de voordelen van Nikon te ontdekken via de microsite.
Social Media Campagne
Tijdens de gehele periode van de campagne wordt er vanuit Nikon een grootschalige betalende Social Media Campagne ingezet. Voor zowel Facebook als Instagram zullen er diverse posts en story’s ingezet worden die de consument activeren naar de microsite.
Voor de meerderheid van onze doelgroep zal Facebook/Instagram dan ook het eerste contactpunt van de campagne zijn.
POS-Pakket
Er is ook een POS-pakket beschikbaar voor deze campagne. In dit pakket zitten de volgende materialen:
- 2 stoepbordposters
- 1 raamsticker
- 3 spiegelstickers
- 1 countercard
De QR-codes op de materialen verwijzen naar verschillende AR-filters en de microsite van de campagne.
HOC sponsoring
Vanuit HOC hebben ze een mooi sponsorpakket beschikbaar voor onze Nikon Partners die lid zijn van Optitrade.
HOC Sponsorpakket
100% gesponsord door HOC
• Verzenden van een Direct Mailing via Loyalty Lab of Jill Marketing Group*
• Inclusief een online banner (statisch)
• E-DM optioneel (tegen vergoeding)
Deelnemen?
Neem contact op met uw HOC accountmanager. Of bestel deze gemakkelijk en snel online via het Open Marketing Platform met eventueel lokaal aanvullende middelen.