Ook via social media werken we samen
Het bijhouden van Social Media kanalen is voor de ene opticien en/of audicien een leuke bezigheid, voor de ander een ingewikkeld verhaal waar ze weinig tijd in willen investeren. Via Optitrade Social Media bieden wij die laatste groep een mooie service. Wanneer men een abonnement afsluit worden de social media kanalen van de deelnemer automatisch voorzien van leuke en educatieve content.
De service van Optitrade Social Media is sinds kort uitgebreid met een extra functie. Wij bieden namelijk de mogelijkheid om merkgerichte content te plaatsen van leveranciers. Uiteraard wordt daarbij een passende selectie gemaakt van winkels die ook daadwerkelijk de merken voeren die in de advertentie staan. Het voordeel voor de winkels is dat hun bereik hierdoor ook groter wordt op social media en dat zij passende content hebben, waar ze zelf niets voor hoeven te doen. Voor de leverancier is het een mooie manier om een doelgroep beter te bereiken.
Juist in deze tijd speelt social media een belangrijke rol. Het is immers voor vele de enige manier om hun klanten te bereiken nu iedereen meer thuisblijft. Het grote voordeel van deze service is dat wij goed in kunnen spelen op de actualiteiten. Zo wordt deze service momenteel gebruikt voor het project BrilVermaak. Een project wat opgezet is om de mensen die nu thuiszitten met kinderen, door de noodmaatregelen tegen het COVID-19 Virus, wat vermaak te bieden. Ook zo werken we samen voor onze opticiens, audiciens, leveranciers en de eindgebruikers.