Open Marketing Platform: Maak een succes van het voorjaar!
De zon schijnt, de temperatuur stijgt en we hebben weer wat meer vrijheid. Hét moment om actief te communiceren met uw klanten. Nodig ze uit voor een oogmeting en een mooie bril. Hiervoor hebben we een mooie campagne ontwikkeld voor de beginnende presbyoop. De campagne kunt u bestellen via: www.openmarketingplatform.nl.
De campagne rationale:
Een campagne met een andere insteek dan u wellicht gewend bent. Een campagne waarbij we inhaken op het compensatiegedrag van de consument en het probleem visueel maken. We zoeken de herkenning bij de consument en maken hen bewust van het gemis.
Je bent het punt voorbij,
multifocaal is geen keuze.
Personalisatie
In deze campagne is veel naar wens aan te passen. Niet alleen hebben we drie verschillende beelden voor drie doelgroepen. Ook de tekst is te verrijken met de informatie van uw eigen glasleverancier. En, u hebt de mogelijkheid om een eigen call-to-action toe te voegen zodat de reden om naar de winkel toe te komen voor de consument nog aantrekkelijker wordt. Kortom, veel mogelijkheden waarbij we u graag helpen met de keuzes en het maken van een persoonlijke campagne.
Middelen
Op de portal www.openmarketingplatform.nl vindt u de verschillende pakketten en middelen. We hebben de pakketten zo ingedeeld dat u op de juiste kanalen zichtbaar bent; online én offline.
Planning
Ook hierin heeft u een keuze:
Matdatum 1: 31 maart 2021
Data & creatie akkoord voor 15 maart 2021
Matdatum 2: 10 april 2021
data & creatie akkoord voor 23 maart 2021
Heeft u interesse in deze campagne? Bestel de campagne dan via het Open Marketing Platform.
Voor meer informatie mail naar marcom@optitrade.nl.
Wij helpen u graag verder!