Open Marketing Platform: vakantiemailing
Via het Open Marketing Platform zijn er weer nieuwe campagnes beschikbaar gesteld. Bijvoorbeeld de supernederlandse vakantiemailing bestaande uit een direct mailing, e-mail, online banners en POS-materiaal met als thema “kijkend naar Holland zie ik..” Het doel van deze mailing is traffic te genereren om voorbereid op vakantie te kunnen.
Daarnaast is de campagne “de vier visuele verleidingen” toegevoegd. Een DM-campagne met een viertal acties ofwel vier visuele verleidingen. Elke verleiding is slechts twee weken geldig. De doelgroep wordt aan de verleiding herinnerd door een e-DM. M.a.w. de DM wordt opgevolgd door vier e-DM’s en vier verschillende online banners. Elke twee weken staat een specifieke actie in de spotlights.
Wij denken graag met u mee. Bel of mail ons voor meer informatie of om te sparren over uw ideeën. Neem contact met ons op via +31 (0)30 – 634 31 32.
Kijk ook op www.openmarketingplatform.nl.