Optitrade Reclame en Marketing (ORM)
Via ORM kunt u uw doelgroep een aantal keren per jaar bereiken en uw winkel in de schijnwerpers zetten; ook met een kleiner budget! Het afgelopen halfjaar heeft ORM een groot aantal kant-en-klare campagnes voor zelfstandige opticiens ontwikkeld:
- SALE (in januari)
- Wintersport (in februari)
- Lenzen (in maart)
- Computerbril (in april)
- Zonnebrillen & Daglenzen (in mei)
- Reservebril/zonnebril op vakantie (in juni/juli)
- kopje koffie (kennismaking)
Gun uzelf onze campagnes; dat bespaart u veel tijd en inspanning.
Meer weten?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden en het aantal contactmomenten optimaliseren? Aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact met ons op.
Direct contact voor ‘bestellen’ acties en vragen:
Accountmanagers Optitrade (Bas Huismans en Jeroen de Wit).
Afdeling Marketing en Communicatie via
T. +31 (0)30 634 31 32/marcom@optitrade.nl.