Oticon: RemoteCare
De hoortoestelbranche staat op dit moment voor een aantal uitdagingen. Hoe houdt u uw serviceverlening zo optimaal mogelijk, het liefst met zo min mogelijk contact? Om u met deze vraag op weg te helpen willen wij graag Oticon RemoteCare bij u onder de aandacht brengen.
Tegenwoordig raken steeds meer cliënten gewend aan het gebruik van smartphones en tablets om toegang te krijgen tot allerlei verschillende diensten op afstand. Met Oticon RemoteCare kunt u op afstand Oticon hoortoestellen afstellen, u kunt uw cliënten op een voor beide partijen geschikt moment ondersteuning bieden. U kunt in real-time de nodige aanpassingen doen – alsof uw cliënt bij u aanwezig is – en direct feedback ontvangen.
Als u RemoteCare wilt gaan gebruiken neemt u contact op met uw Oticon accountmanager. U krijgt dan toegang tot het administratieportal waarin u uw winkel kunt aanmaken en uw medewerkers die ermee gaan werken kunt registreren en beheren. Hierin kunt u ook uw cliënten aanmaken en beheren voordat u de afspraak start.
Wilt u eerst meer informatie over de mogelijkheden van RemoteCare dan kunt u hierover een webinar volgen op 30 april of 7 mei om 12.00 of om 16.00 uur. Aanmelden kan via oticon@oticon.nl, vermeld hierbij uw naam, bedrijfsnaam, StAr-relatienummer* en uiteraard de webinarsessie van uw voorkeur. Na aanmelding voor het webinar ontvangt u per e-mail de deelnamelink. Voor deze sessies zijn StAr-accreditatiepunten aangevraagd bij het live volgen van het webinar.
Oticon
Kuiperij 5
1185 XS AMSTELVEEN
Tel.: +31 20 545 57 80
E-mail: oticon@oticon.nl