Starkey: géén prijsverhogingen, wél veel nieuws en verbeteringen!

Prijsstabiliteit ondanks onzekerheden in supply chain.

Waar andere spelers en diverse toeleveranciers prijsverhogingen doorvoeren vanwege prijsstijgingen op het gebied van grondstoffen, transport en energie, heeft Starkey besloten om hoofdzakelijk intern optimalisaties door te voeren om kosten te besparen. Dit heeft geresulteerd in prijsstabiliteit op de lange termijn en garandeert ongewijzigde inkoopcondities voor audiciens in de Benelux. “Ons bedrijf heeft als doel gesteld om AI-techniek in hoortoestellen voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar te maken, dit kan alleen als deze techniek – ook in onzekere tijden – bereikbaar blijft. Concreet betekent dit geen prijsverhogingen, wel verdere verbeteringen.” Aldus Jeroen Douw, Commercieel directeur bij Starkey Benelux.

Meer hoorcomfort en gemak

Naast prijsstabiliteit biedt Starkey – met een belangrijke firmware-update – tevens meer hoorcomfort en gemak voor gebruikers en audiciens. Zo zijn er diverse verbeteringen. Onder andere op het gebied van handsfree telefoneren, ruisonderdrukking en geluidskwaliteit met een extra 2dB S/N verbetering voor wind- en machinelawaai reductie. Ook Starkey’s unieke Edge Modus en de algehele firmware van de slimme hoortoestellen zijn aangepakt.

Voor audiciens biedt Starkey een sterk verbeterde web gebaseerde TeleHear omgeving, verbeterde metingen en geavanceerde mogelijkheden voor het aanpassen van de dubbeltik functie. De geoptimaliseerde In-situ audiometrie is nu nog nauwkeuriger bij het meten van open aanpassingen.

Een nieuwe Thrive App update zorgt voor een verbeterde connectiviteit en stabiliteit met Android toestellen. Deze updates zijn vanaf heden beschikbaar.

Gemak voor audiciens dankzij AI-techniek

Kunstmatige Intelligentie (AI) helpt mensen om beter te verstaan en een beter leven te leiden. Het leert van gedrag en gebruik en past zich aan de omgevingen aan waar de gebruiker graag komt. AI maakt het gebruik van hoortoestellen prettiger, makkelijker en beter. Het horen en verstaan in verschillende omgevingen gaat eenvoudig omdat het hoortoestel zich volledig automatisch aanpast. Jeroen Douw legt uit: “In de praktijk zien we dat slimme hoortoestellen zorgen voor een hogere en snellere klanttevredenheid. Aanpassingen gaan sneller en er wordt minder vaak een beroep gedaan op de nazorg van de audicien. Dit vertaalt zich naar minder stoeltijd, een hogere service beleving en klanten die eerder overgaan tot een herhalings- of vervangingsaankoop bij dezelfde audicien.”

Starkey biedt AI en Healthable™ techniek aan vanaf Categorie 3 van de ZN Database.

Meer informatie?

  • Download hier de Starkey Inspire X Update 29.08
  • Download hier de nieuwe PRO gebruikershandleiding voor TeleHear Remote Services\
  • Download hier een PDF met informatie voor gebruikers van de Thrive app.

Starkey Nederland
KIND HOREN | Starkey Benelux
Laan van de Leeuw 50
7325 PB Apeldoorn
055 360 21 11   info@KINDHOREN.nl

Accountmanagement Starkey Benelux
Jeroen Douw | jeroen@kindhoren.nl – Mobiel: +31 (0)6-220 620 70
Thom Boschloo | thom@kindhoren.nl | Mobiel: +31  (0)6-285 808 69
Robbert Dingenouts | robbert@kindhoren.nl | Mobiel: +31 (0)6-183 542 27
Guillaume Lapere | guillaume@kindhoren.nl – 06-430 589 22

www.kindhoren.com
www.starkey.nl