Systeemupdate CooperVision
Bij CooperVision zijn ze altijd op zoek naar manieren om samenwerking nog gemakkelijker te maken. Het maakt deel uit van hun belofte om een verfrissend perspectief te bieden dat u en uw klanten echte voordelen biedt.
CooperVision gaat een upgrade uitvoeren van hun interne software waarmee ze hun bedrijfsprocessen beheren. Deze wijzigingen zijn erop gericht om uw ervaring met hun service te verbeteren en het werken met CooperVision eenvoudiger, sneller en nog gemakkelijker te maken.
Het team van CooperVision is hard aan het werk om de overgang van het systeem zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ze weten dat dit soort systeemupgrades ingrijpende projecten zijn. Ze doen er echter alles aan om eventuele overlast voor u te minimaliseren. Uiteraard staan de teams van CooperVision voor u klaar om u te ondersteunen.
Door de upgrade van de systemen kan er mogelijk wel een kleine vertraging van enkele dagen ontstaan. Daarom adviseert CooperVision u in januari enkele bestellingen te plaatsen om dit voor te zijn.
Denk hierbij aan bestellingen voor uw vaste klanten in februari
De volgende timings zijn van toepassing:
- Laatste invoer van orders via Customer Service of EDI van de maand januari:
- Zaterdag 28-1-2022 18:00
- Op maandag 31-01-2022 en dinsdag 01-02-2022 worden er door Customer Service geen orders ingevoerd. Alles wordt genoteerd en vanaf woensdag 02-02-2022 verwerkt en uitgeleverd.
- Bovenstaande geldt ook voor E-commerce hetgeen inhoud dat de E commerce faciliteit niet bereikbaar is vanaf zaterdag 28-01-2022 18:00 t/m dinsdag 01-02-2022.
- EDI bestellingen worden wel verwerkt gedurende deze periode maar pas uitgeleverd na 01-02-2022.
Heeft u vragen over dit bericht neem dan contact op met uw BDM van CooperVision.